Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Heb jij even geluk!
Pyrostar staat los van Pyroshop, dus je zou kunnen zeggen dat je meer gaat twijfelen aan Pyroshop, maar weinig hoeft te twijfelen aan Pyrostar, wat hebben zij hier immers als importeur mee te maken?

Je snapt mijn bedoeling..
Pyrostar heb ik ook niet veel mee (op enkele producten na), maar Pyroshop zakt steeds lager op mijn lijstje eigenlijk.

Vandaag op bezoek geweest bij pyroshop.
het verliep allemaal een beetje traag, de jongen achter de balie had weinig zin en wist amper wat van de acties. hij klaagde de hele tijd en was niet zo blij...
ik vroeg naar het cosmos pijlen pakket en hij had eerst geen idee wat ik bedoelde.
hij hing omgedraait ergens appart aan de muur,, de jonge vertelde oja, deze zijn net weer binnen.
ook de cake van 9 euro had hij geen idee van, uiteindelijk wel de coconut world gekregen.
dan de cake van 6 euro, de mooie waaier.. tja het was te verwachten deze was er natuurlijk niet!! was gister allemaal op gegaan omdat het mega druk was, toch wel een vervanger gekregen de final barrage, opzich best tevreden mee!

ook vroeg ik naar dat pijlen pakket van 17.50, deze was er wel maar hij wou me liever de rocket box voor dat geld geven, de reden hiervoor was omdat deze meer op voorraad lag, naja geen probleem.
Ook mijn maat was zeer geslaagd, de aanbiedingen waren verder prima,, zoals de color celebration voor 16 euro, en de galatico voor 11.

Uieindelijk zelf meegenomen.

Final barrage
coconut world
cosmos pijlen pakket
rocket box.
galatico
special celebration 500
color celebration

al met al dus wel geslaagd hier.. daarna naar de bunker gegaan.

groetjes! en bedankt voor de mooie actie prijzen.

Wat een balletent is dit zeg. Ben er vanmiddag even langs geweest.
De 500 grams waaier van 6 euro was er natuurlijk niet en er kon ook geen vervangingsartikel worden geleverd. Waar wij bij zena tabaco thiek gewoon zeer goede vervanging kregen voor de Asgaard was er bij de pyroshop daar geen sprake van.

Daarnaast was het personeel erg chaotisch en moest ik lang wachten, want 1 iemand hielp steeds 1 klant met het uitzoeken van producten. Medewerkers lieten potten meerdere keren vallen en werden daarna rustig in de tas gedaan.

Nee ben niet erg te spreken over pyroshop, doe mij maar Zena!

Wat een balletent is dit zeg. Ben er vanmiddag even langs geweest.
De 500 grams waaier van 6 euro was er natuurlijk niet en er kon ook geen vervangingsartikel worden geleverd. Waar wij bij zena tabaco thiek gewoon zeer goede vervanging kregen voor de Asgaard was er bij de pyroshop daar geen sprake van.

Daarnaast was het personeel erg chaotisch en moest ik lang wachten, want 1 iemand hielp steeds 1 klant met het uitzoeken van producten. Medewerkers lieten potten meerdere keren vallen en werden daarna rustig in de tas gedaan.

Nee ben niet erg te spreken over pyroshop, doe mij maar Zena!

toch even reageren,

*De 500gram cake is bijna de gehele dag op voorraad geweest, toen jij in de winkel was rond half 5 was deze net uitverkocht. En zoals op voorhand bekend gemaakt was het een OP = OP actie. En ook voor een nooit geziene prijs.... waar we dan ook geen vervangers voor kunnen geven. Dus volgende keer kan je beter iets vroeger komen dan ben je zeker dat je de actie hebt en niet meer tot het laatste moment wachten.

*Het verhaal dat medewerkers potten laten vallen en dan in de tas doen is ook niet juist.
De bestelling die je gedaan hebt was te groot om in één keer te dragen, dus zei Sabrina voor de lol tegen jou dat ze je pyro 2 was verloren onderwegen....
Het andere wat je bedoelt is dat er in de winkel op de kassa een dummy van de promotie van de 25sh cake. deze toen jij in de winkel stond gevallen omdat deze niet stevig stond ....

Pim

De 500 grams pot Die 36 shots dus was om 1 uur al uitverkocht toen wij er waren
en kregen een vervanger Genaamd Final barrage !

De 500 grams pot Die 36 shots dus was om 1 uur al uitverkocht toen wij er waren
en kregen een vervanger Genaamd Final barrage !

De actie is zaterdag begonnen en zaterdag is er de gehele dag de 36shots waaier uitgeleverd.
de vervanger final barrge is pas zondag binnen gekomen als vervanger

Als er staat op=op lijkt me vrij duidelijk,dat wil dus zeggen dat pyroshop helemaal geen verplichtingen heeft om een vervanger te geven.Dat hebben ze wel gedaan uiteindelijk,dus al met al is het netjes opgelost.Als je daar zondag einde van de middag komt aankakken,kan je zelf ook wel nagaan dat ze misschien uitverkocht zijn.

Er stond op = op en dus kan het zijn dat ze opraken.
Dat er dan ook nog een vervanger is geregeld na een tijdje is top. Ze waren namelijk niemand iets verschuldigd want er stond op = op.

Misschien zijn er mensen geweest die vlak nadat de Sé Voila uitverkocht was in de winkel geweest. En hebben toen nog geen vervanger meegekregen. Misschien waren ze dat achter de schermen aan het regelen en wisten de mensen wat op dat moment in winkel stonden nog niks van een vervanger en hebben de klanten helaas nee verkocht.

Ik denk dat dit een eindeloze discussie is.
Laten we het over deze top winkel hebben!

Laatst bewerkt:
Prima geholpen gisteren, ook een vervanger gekregen voor de waaier maar daar vind ik niks mis mee.
Was inderdaad redelijk druk in de winkel maar had wel het gevoel dat iedereen gewoon goed geholpen werd binnen enkele minuten. Misschien offtopic maar ik ben diezelfde dag nog bij Loots geweest waar de wachttijden weer eens de pan uit reisde.

*Het verhaal dat medewerkers potten laten vallen en dan in de tas doen is ook niet juist.
De bestelling die je gedaan hebt was te groot om in één keer te dragen, dus zei Sabrina voor de lol tegen jou dat ze je pyro 2 was verloren onderwegen....

Pim

Dat vind ik dus geen stijl. Als je dat bij mij geflikt had, dat ik die cake mooi niet meegenomem. Geintje of niet.
Als je dat vaker doet neemt men het niet meer serieus. En dan neemt een klant een gevallen cake mee, en die knalt op oudsjaarsavond ineens uit elkaar met alle gevolgen van dien.
Hoe ga je dat goed praten?

Een grapje moet kunnen, maar denk wel iets verder na. Maar dat is moeilijk schijnbaar. Die indruk heb ik al langer.

Dat vind ik dus geen stijl. Als je dat bij mij geflikt had, dat ik die cake mooi niet meegenomem. Geintje of niet.
Als je dat vaker doet neemt men het niet meer serieus. En dan neemt een klant een gevallen cake mee, en die knalt op oudsjaarsavond ineens uit elkaar met alle gevolgen van dien.
Hoe ga je dat goed praten?

Een grapje moet kunnen, maar denk wel iets verder na. Maar dat is moeilijk schijnbaar. Die indruk heb ik al langer.

Wat een commotie om niks maak je hierover zeg..
'Verloren onderwegen' kan ook gewoon betekenen dat het effe 'te zwaar' werd en ze de cake dus even op een tafeltje neer heeft gezet of wat dan ook.

Hoeft niet meteen te betekenen dat er ineens mee gegooid is oid :bonk:

Laatst bewerkt:
Ik vind de acties van Pyroshop qua originaliteit drie keer niets. Waarom? Omdat Zena (en Loots in principe ook) wat te vieren heeft (hebben), en Pyrostar een vierjarig jubileum gaat vieren? Beetje na-apen in mijn ogen. Zo mag ik dus blijkbaar niet denken!!?

Dat er vervolgens gestunt wordt met een 500-grammer voor een onmogelijk lage prijs verbaasd me, en dan wil ik wat weten over de achtergrond (zit er nog winst op? Zo ja, dan is de minst bizar hoog normaal). Mag blijkbaar niet? Een forum is er om informatie te verkrijgen!

Dan vind ik PyroSTAR een minder merk. Dat mag ik schijnbaar niet denken? Terwijl bij Nederlands vuurwerk wel van alles gezegd wordt over dit en dat merk?

-----------------
Dingetje met Kevin is inmiddels opgelost. Heb antwoord gekregen op de vragen waar ik mee zat m.b.t. Pyroshop zelf.
Alleen de manier van handelen w.b.t. posts verwijdering vind ik nog geen stijl. Maar dat is waarschijnlijk aan de mods om wat mee te doen. Eerst "even aanspreken op gedrag" had wel gemogen namelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat jij nu aan kaart heb ik vaker gehoord....
Tsja kan er weinig anders van maken.
het stunten moest wel op iets raars uitlopen:wink:

mischien een idee om dit topic eens op te schonen ! en privé berichten via pm te regelen de topics worden er niet beter op zo.

on topic:

Over de "onmogelijk" lage prijs van de 500gram cake wil ik nog het volgende zeggen:
zoals de meesten zelf al aangeven is het ook echt een bizar lage prijs en het is het dan ook een stunt en reclame maker, er stond ook niet voor niets bij "max 1 per klant"............

Ik ben als alsnog super blij met de vervanger, voor zo weinig geld heb je niks beters, ook blijf ik zeer tevreden over jullie als winkel en kom ik volgend jaar zeker weer langs.

wees blij met alle acties, en als je het niet eens bent met een vervanger of de service ga je er toch niet heen? bij iedere winkels is wel eens wat wat, niet goed geholpen of iets dergelijks.

mischien een idee om dit topic eens op te schonen ! en privé berichten via pm te regelen de topics worden er niet beter op zo.

on topic:

Over de "onmogelijk" lage prijs van de 500gram cake wil ik nog het volgende zeggen:
zoals de meesten zelf al aangeven is het ook echt een bizar lage prijs en het is het dan ook een stunt en reclame maker, er stond ook niet voor niets bij "max 1 per klant"............

De actie op zich was netjes, maar een té lage prijs roept ook vragen op. Winkels verkopen in de regel namelijk geen dingen met verlies. Als een prijs van dik 50 euro naar 6 euro gaat, ga ik toch wel nadenken.
Ondanks dat, strakke actie geweest, en misschien iets voor de volgende keer om mee te nemen (qua inmiddels verwijderde kritiek)?

Back
Bovenaan