Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

als jij een kleding zaak hebt en degene tegenover je heeft uitverkoop dan gaat iedereen daar natuurlijk heen! dus wat doe jij dan zelf als kleidngzaak? ja inderdaad jij gaat zelf ook de prijzen aanpakken mensen we hebben het hier over STUNTEN MET PRIJZEN maak daar dan ook gebruik van wat wil je dan? alles gratis... this alleen maar mooi meegenomen al die kortingen en verlaagde prijzen

Wat een gezeik om niks zeg, "de acties zijn niet origineel" ja sorry hoor kamikaze, tuurlijk sta jij volledig in je recht als je die uitspraak doet.. Maar ik vind het miereneuken.

Want in de herfstvakantie zijn er altijd veel acties, de 1 nog gekker als de ander. Dit is allemaal in ons(freaks) voordeel. Tuurlijk apen winkels elkaar na, de c1000 en de apple doen dit ook. Zo werkt het nou eenmaal in de economie.

Concurrentie op z'n top, i like it.

Verder vind ik de pyroshop een hele goede winkel met mooie producten. Zo hebben ze er ook trueno's no 3 van ricasa. Dat vind ik gewoon top van ze omdat het tenminste echte Spaanse vlinders zijn, en zo kan ik ook nog wel even doorgaan over andere producten(beste kwaliteit Chinese rollen, traca's enz)

Ga zo door pyroshop

Ik vind de acties van Pyroshop qua originaliteit drie keer niets. Waarom? Omdat Zena (en Loots in principe ook) wat te vieren heeft (hebben), en Pyrostar een vierjarig jubileum gaat vieren? Beetje na-apen in mijn ogen. Zo mag ik dus blijkbaar niet denken!!?

Natuurlijk mag je zo wel denken, ik stel je het volgende voor:

Jij gaat de volgende keer gewoon de volle pond betalen bij Pyroshop, omdat het je toch niet zo bevalt en dan betalen wij gewoon alles met korting, deal?

Je kan wel heel erg muggenziften zoals Firecrack-R al aangaf.
Wie is nou niet blij met korting van een winkel?
Oh en wacht, niemand is origineel in handel land, want misschien heeft Original wel de naam, maar kopiëren van goed bedachte Bonbridge artikelen hebben zij net zo goed gedaan, dus ik wil maar aangeven... Het gaat niet om wie origineel doet, het gaat erom hoe ze en wat ze ons aanbieden en alles voor de meest lage prijs.

Ik kan niet anders zeggen, Pyroshop heeft een goed gala aan batterijen, pijlen en ontzettend goede matten/knallers!
Daar waar andere winkels 100'en verschillende batterijen aanbieden, blijft Pyroshop overzichtelijk en bieden ze eigenlijk alleen maar goede kwaliteit aan, omdat ze juist een compacte lijst hebben aan vuurwerk.

Lang leven de kortingen!

Jij gaat de volgende keer gewoon de volle pond betalen bij Pyroshop, omdat het je toch niet zo bevalt en dan betalen wij gewoon alles met korting, deal?

Oh en wacht, niemand is origineel in handel land, want misschien heeft Original wel de naam, maar kopiëren van goed bedachte Bonbridge artikelen hebben zij net zo goed gedaan, dus ik wil maar aangeven... Het gaat niet om wie origineel doet, het gaat erom hoe ze en wat ze ons aanbieden en alles voor de meest lage prijs.

Ik kan niet anders zeggen, Pyroshop heeft een goed gala aan batterijen, pijlen en ontzettend goede matten/knallers!
Daar waar andere winkels 100'en verschillende batterijen aanbieden, blijft Pyroshop overzichtelijk en bieden ze eigenlijk alleen maar goede kwaliteit aan, omdat ze juist een compacte lijst hebben aan vuurwerk.

Lang leven de kortingen!

En zo is het gewoon, iedereen geniet van kortingen. En pyroshop is blij dat ze al 4 jaar goed meedraaien maar dat zou iedereen zijn als je eigen bedrijf al 4 jaar bestaat

Lang leven de kortingen!

Stunten met prijzen is prima, maar als Zena met Duitse prijzen komt, en Pyrostar met Chinese prijzen.. Dat is in mijn ogen gewoon een slap aftreksel. En dan een vierjarig jubileum vieren, welke winkel doet dat nou? 5 jaar is een jubileum, en 2,5 en 7,5 kan ik me ook nog overheen zetten, maar 4 jaar? Kom op zeg...

Muggenziften, misschien. Maar die mensen heb je ook nodig om een forum levendig te houden. Anders is iedereen het maar met elkaar eens, zonder dat er iemand wat over zegt. Muggenzifters houden een gemeenschap levendig.

Kortingen zijn, zoals ik vaak aan heb moeten geven in dit topic helemaal top, maar een originele naam had ik op zijn minst wel verwacht van de heren van Pyroshop. Maar ik heb me laten vertellen door Kevin dat daar in de toekomst aan gewerkt gaat worden.

De voorkeur klein/ groot assortiment is voor iedereen persoonlijk. Pyroshop heeft een relatief klein assortiment, maar volgens jou allemaal kwaliteit (mijn ervaring is iets anders helaas), terwijl in Olen veel meer keuze is met in mijn ogen ook grotendeels kwaliteit; meer keuze en meer ruimte voor variatie, daar gaat mijn voorkeur naar uit. Dus dat is strikt persoonlijk, en daar kun je me niet op afstraffen.

Overigens is deze kwestie van mij zowel richting Pyroshop (Kevin) en naar de Moderators opgelost, en kunnen we weer normaal ontopic, voordat we dalijk weer gedoe krijgen..

En zo is het gewoon, iedereen geniet van kortingen. En pyroshop is blij dat ze al 4 jaar goed meedraaien maar dat zou iedereen zijn als je eigen bedrijf al 4 jaar bestaat

En zo is het gewoon... Vind jij. 4 jaar meedraaien is in het huidige financiële klimaat een prestatie, maar 4 jaar is en blijft kort. Er zijn bedrijven in vuurwerkland die véél langer meedraaien, ook winkels.
4 jaar meedraaien is leuk, maar niet spectaculair in mijn ogen.

Maarja, meningen meningen meningen, daardoor ging het hiervoor ook al mis.
Ik trek me verder ook terug uit deze discussie, niet omdat ik me gewonnen geef, integendeel, maar omdat het de discussie gewoon niet waard is, omdat iedereen zijn gelijk wil halen; niemand naar elkaar luistert, en uiteindelijk Pyroshop hier alleen maar niet-relevantie opmerkingen krijgt.

Mensen die zonodig tóch verder in discussie willen, mogen een PM sturen. Mijn inbox is geduldig.

Vandaag hier geweest was ook lekker rustig en snel geholpen heb hier meegenomen :

2x Supero
2x Nitrate Cracker

en nog een 500 gr pot waar ik de naam niet meer van weer xD

Ik vind de aanbieding van de Nitraatmat 500 + Colourfull Celebration echt TOP. Ik was sowieso al van plan de nitraatmat 500 te halen, maar daar komt die ander nu dus bij. :)

Thanks, Pyroshop!!!

Ik vraag me toch af wat de mystery items zijn deze keer...

De mat lijkt me overduidelijk, dat is de 50k.
Dan zit ik bij het artikel van 17,50 te twijfelen tussen The Black One en de Valencia Salutes (traca 25m) aangezien dat de enige twee artikelen zijn met zo een langwerpige vorm die duurder zijn als 17,50.
Voor het artikel van 5euro dacht ik de silver widow, aangezien deze weer het enige artikel is met deze vorm en een prijs hoger dan 5euro. En dan het laatste artikel van 25 euro, dat is denk ik of de brocade pine of het flowerbed 121sh, weer kijkend naar de vorm en prijs.

Ik ga er wel van uit dat het producten zijn die pyroshop verkoopt, anders zit ik er misschien we flink naast.

Iemand andere ideeën?

Ik vraag me toch af wat de mystery items zijn deze keer...

De mat lijkt me overduidelijk, dat is de 50k.
Dan zit ik bij het artikel van 17,50 te twijfelen tussen The Black One en de Valencia Salutes (traca 25m) aangezien dat de enige twee artikelen zijn met zo een langwerpige vorm die duurder zijn als 17,50.
Voor het artikel van 5euro dacht ik de silver widow, aangezien deze weer het enige artikel is met deze vorm en een prijs hoger dan 5euro. En dan het laatste artikel van 25 euro, dat is denk ik of de brocade pine of het flowerbed 121sh, weer kijkend naar de vorm en prijs.

Ik ga er wel van uit dat het producten zijn die pyroshop verkoopt, anders zit ik er misschien we flink naast.

Iemand andere ideeën?

Die mat is niet de 50K,maar de 25K. 25 euro voor de 50K gaan ze sowieso niet doen.
Die van 17,50 is denk ik de rocket box.

Alvast een opwarmertje !!

Vrijdagavond op onze Halloweenavond tussen 17:00 en 21:00 voor iedere klant vanaf 10 euro, een gratis goodiebag met 20 euro vuurwerk en leuke merchandise artikelen van vuurwerk!! Wees er dus op tijd bij want op = op !!!

Alvast een opwarmertje !!

Vrijdagavond op onze Halloweenavond tussen 17:00 en 21:00 voor iedere klant vanaf 10 euro, een gratis goodiebag met 20 euro vuurwerk en leuke merchandise artikelen van vuurwerk!! Wees er dus op tijd bij want op = op !!!

Superbalen dit... Ik kom vandaag langs want vrijdag kan ik niet zeiden mb ouders dus vandaar vanmiddag maar ik baal wel heel erg had graag aan de acties mee willen doen:( mja tot vanmiddag :)

vandaag geweest even voor 170 euro auto volgepropt en ben erg tevreden werden snel geholpen terwijl het behoorlijk druk was !

Back
Bovenaan