Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie is wie nou?
Flashingcobra ben jij nou ook van de Pyroshop?
Zo ja, wie? haha
Ik vind de acties van Pyroshop qua originaliteit drie keer niets. Waarom? Omdat Zena (en Loots in principe ook) wat te vieren heeft (hebben), en Pyrostar een vierjarig jubileum gaat vieren? Beetje na-apen in mijn ogen. Zo mag ik dus blijkbaar niet denken!!?
Natuurlijk mag je zo wel denken, ik stel je het volgende voor:
Jij gaat de volgende keer gewoon de volle pond betalen bij Pyroshop, omdat het je toch niet zo bevalt en dan betalen wij gewoon alles met korting, deal?
Je kan wel heel erg muggenziften zoals Firecrack-R al aangaf.
Wie is nou niet blij met korting van een winkel?
Oh en wacht, niemand is origineel in handel land, want misschien heeft Original wel de naam, maar kopiëren van goed bedachte Bonbridge artikelen hebben zij net zo goed gedaan, dus ik wil maar aangeven... Het gaat niet om wie origineel doet, het gaat erom hoe ze en wat ze ons aanbieden en alles voor de meest lage prijs.
Ik kan niet anders zeggen, Pyroshop heeft een goed gala aan batterijen, pijlen en ontzettend goede matten/knallers!
Daar waar andere winkels 100'en verschillende batterijen aanbieden, blijft Pyroshop overzichtelijk en bieden ze eigenlijk alleen maar goede kwaliteit aan, omdat ze juist een compacte lijst hebben aan vuurwerk.
Lang leven de kortingen!
Natuurlijk mag je zo wel denken, ik stel je het volgende voor:
Jij gaat de volgende keer gewoon de volle pond betalen bij Pyroshop, omdat het je toch niet zo bevalt en dan betalen wij gewoon alles met korting, deal?
Je kan wel heel erg muggenziften zoals Firecrack-R al aangaf.
Wie is nou niet blij met korting van een winkel?
Oh en wacht, niemand is origineel in handel land, want misschien heeft Original wel de naam, maar kopiëren van goed bedachte Bonbridge artikelen hebben zij net zo goed gedaan, dus ik wil maar aangeven... Het gaat niet om wie origineel doet, het gaat erom hoe ze en wat ze ons aanbieden en alles voor de meest lage prijs.
Ik kan niet anders zeggen, Pyroshop heeft een goed gala aan batterijen, pijlen en ontzettend goede matten/knallers!
Daar waar andere winkels 100'en verschillende batterijen aanbieden, blijft Pyroshop overzichtelijk en bieden ze eigenlijk alleen maar goede kwaliteit aan, omdat ze juist een compacte lijst hebben aan vuurwerk.
Lang leven de kortingen!
En zo is het gewoon, iedereen geniet van kortingen. En pyroshop is blij dat ze al 4 jaar goed meedraaien maar dat zou iedereen zijn als je eigen bedrijf al 4 jaar bestaat
Ik vraag me toch af wat de mystery items zijn deze keer...
De mat lijkt me overduidelijk, dat is de 50k.
Dan zit ik bij het artikel van 17,50 te twijfelen tussen The Black One en de Valencia Salutes (traca 25m) aangezien dat de enige twee artikelen zijn met zo een langwerpige vorm die duurder zijn als 17,50.
Voor het artikel van 5euro dacht ik de silver widow, aangezien deze weer het enige artikel is met deze vorm en een prijs hoger dan 5euro. En dan het laatste artikel van 25 euro, dat is denk ik of de brocade pine of het flowerbed 121sh, weer kijkend naar de vorm en prijs.
Ik ga er wel van uit dat het producten zijn die pyroshop verkoopt, anders zit ik er misschien we flink naast.
Iemand andere ideeën?
Alvast een opwarmertje !!
Vrijdagavond op onze Halloweenavond tussen 17:00 en 21:00 voor iedere klant vanaf 10 euro, een gratis goodiebag met 20 euro vuurwerk en leuke merchandise artikelen van vuurwerk!! Wees er dus op tijd bij want op = op !!!