Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

De nieuwe site ziet er goed uit.
Alles is lekker duidelijk, en het winkelmandje is ook handig.
Hoef je teminste zelf niet te rekenen.

Als de site goed up to date blijft is hij zeer bruikbaar.
Veel beter dan de vorige site.

Mijn complimenten! :D

hmm tog nog even een vraagje gaat super/bombero even hard als choeet nuke bang en choeet Spanish cracker-c ? of kun je supero/bombero vergelijken met 3040 vlinder van pyroshop ookwel de trueno genoemt.

hmm tog nog even een vraagje gaat super/bombero even hard als choeet nuke bang en choeet Spanish cracker-c ? of kun je supero/bombero vergelijken met 3040 vlinder van pyroshop ookwel de trueno genoemt.

De Supero en Bombero gaan allebei harder dan de Nuke Bang van Chooêt.
Ze zijn denk ik wel te vergelijken met de 3040 Trueno van Pyrostar.
Zena Vuurwerk heeft ook een Trueno die ook zo hard gaat, en ze hebben ook The Mammoth!

PYROSHOP bestaat 4 jaar en dat moet uiteraard feestelijk gevierd worden !!
Dat doen we dan ook doen door flink UIT TE PAKKEN gedurende de gehele maand oktober.
Uiteraard geven we MEGA kortingen op onze zeer geliefde TOP producten en niet enkel op einde reeks item’s.
Een prachtige set van 5 vuurpijlen maximaal gevuld voor maar €17,50 hou het in de gaten en wees er snel bij…..
In alle categorieën zullen er nooit geziene MEGA kortingen te vinden zijn.

Morgen avond zullen alle aanbiedingen op onze website te vinden zijn dus wees er snel bij !

Met vriendelijke groet
Het Pyroshop Team

Zo te zien hebben alle winkels in dat gebied wat te vieren.

Eerst de Zena Megastore Olen 12,5 jarig bestaan kortingen tot wle 70%.
Daarna Loots met de Loots Vuurwerk Company ook 12,5 bestaan, kortingen morgen bekend.
En nu ook de Pyroshop, binnenkort bekend.

denk dat ik 3x crosscross pijlen met harde knal ga halen 2x 4,00 = 8,00 = 12 pijlen
5x supero's = aanbieding 50 stuks voor 42,50
en pyro 2 = 6,00

das totaal 56,50 misschien nog leuk rookbommetje erbij ofzo

1 Chinese yuan = 0.123119678 Euros

Gezien er natuurlijk geen eurotekens bij de prijzen staan, gaan we van Yuan uit natuurlijk :D
4,50 = 55 cent :D

Back
Bovenaan