Richardus
VWC lid
Ja hallo o mien god, je denkt toch niet dat ik dat allemaal hetzelfde vind...@ Richardus @ Tabakko,
Ik vind die vergelijking met Haren en de Moslimwereld nogal krom moet ik zeggen..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja hallo o mien god, je denkt toch niet dat ik dat allemaal hetzelfde vind...@ Richardus @ Tabakko,
Ik vind die vergelijking met Haren en de Moslimwereld nogal krom moet ik zeggen..
@TABAKKO
Mandarine valt tog echt onder knal.. En is van 38 tog echt na 45 gegaan. Das ff een verhoging van 7 euro.
Begrijp me niet verkeerd.. Ik kom en koop graag bij jullie , maar deze verhogingen slaan natuurlijk nergens op!
Je kunt kletsen rn zeggen wat je wil maar daar kom je niet onderuit!!
@Richardus.
Vind jij de belgiesche cakes echt beter?
Ik vind dat NL tog echt een inhaalslag heeft gemaakt.
Vaak vind ik NL cakes tog mooier uitgewerkt dan de Belgische cakes.
Maar goed ....smaken verschillen.
Och, 't maakt mekaar niet veel. De single rows heb ik hier nog niet gezien, en al die 500grammers voor onder de €30 van BE ook nog niet...zie al die series met 25gr shots van vorig jaar voor die lage prijzen. Dan heeft NL nog héél wat werk te verrichten, wat je hier nooit zult zien door geldzucht, NLregelgeving enz.
Flash rollen? België.
komen ook naar nederland waarachijnlijk met de CE keur.
Flash knallers? België.
CE-keur biedt mogelijkheden
Pijlen, 75gr of niet? België.
gewicht zegt ook niet alles. De Killing Arrow van wolff verslaat sommige flinke belgische pijlen
10-15% prijsverhoging? Nederland.
ook niet overal
€3,50 per shot? Nederland.
zelden. probeer er maar 10 te noemen
€70 voor een populaire 500grammer? Nederland.
moet je bij de goede importeurs kijken. en de juweeltjes voor weinig eruit pikken. ik heb mooie 500 grammers gezien voor een euro of 30 a 40.
Piemelig zunige prijsneuzelaars? Nederlanders.
verwijten maken maakt je beyoog niet beter he
Gretig jagende op, en daarna altijd verwachtende, 40-50% korting manie? In Nederland.
en terrecht. des te goedkoper des te beter. geef maar toe
Standaard goede prijzen, met gratis goed vuurwerk d'r bij, en een goeie sfeer? België.
gebeurd ook in nederland. zelf voor 300 euro (al met gemiddeld 25% korting) vuurwerk besteld en even 95 euro gratis gekregen. zulke dingen zie ik niet in belgië hoor, zo veel gratis.
Tuurlijk, NL heeft veeeeeel meer keus en voor elk (prijsje) wat wils, van geweldige kwaliteit. Daarom blijf ik lekker hier shoppen. Maar om nou zo zwartwit een vergelijking met België te maken, waar dat vuurwerklandje zo ongeveer zwart wordt gemaakt en NL opeens een walhalla is...?
100 nitraten voor 15 euro?
das goedkoop voor belgiesche begrippen!
Welke zijn het dan? Nieuwe?
Tuurlijk .
Nogmaals, wat betreft die stijgende grondstofprijzen en lonen in China heb je zeker gelijk, maar de schepen in de rederijen liggen met smart te wachten op klanten. Verschepingskosten zijn de afgelopen 2/3 jaar sterk gedaald (ja daar zijn cijfers van) vanwege de crisis.
Uiteindelijk denk ik dat op de lange termijn flinke prijsverhogingen geen effect zullen hebben.
Aangezien de prijzen van benzine, plastic, en noem het allemaal maar op blijven stijgen, zal men toch ERGENS op gaan bezuinigen....
Verder laat ik het hierbij, en zullen we het maar over Pyroshop gaan hebben.
Verschepingskosten qua vuurwerk zijn laatste tijd juist enorm gestegen.
40EURO supero's slechte keus juist!!
Nitraten van ijgen merk 15 euro voor 100st.
De Ell loco . 100 strijkers voor 9 euro.
Reaper vlinder. En nitrate thunders zijn vaak ook erg goedkoop.
Supero gaat zeker hard.. Maar als je budget slechts 60 euro is zou ik niet voor de supero gaan!