Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Om het nieuwe vuurwerkseizoen van 2012 in te luiden, hebben wij aankomende weken een paar mooie acties!Deze acties zijn geldig vanaf 7 september. De acties lopen tot zondag 16 september. Sla je slag!! :yahoo:

photo-302550pcs048.png

Bombero’s Hardste Spaanse Nitraten in Belgie!

Normaal 40 euro

NU 29 euro voor een slof van 50 stuks!

photo-301109033.png

Multi thunder 19 shots, DE vlinder met 19 harde knallen!

1+1 Gratis!

Nu € 12,50 voor 2 doosjes!

photo-ps303911.png

Crackling torpedo, Grote nitraat met Vlam

Normaal € 17,50

€ 12,50 Slof 20 stuks, 2+1 Gratis

img-20120906-00345.jpg

Pyro 2, Hardste nitraatcake van België 16 shots

Normaal: €8 euro

Nu: € 6 euro per stuk!

photo-9908010.jpg

10.000 rol, De welbekende Pyrostar ROL!

Normaal € 12,50

Nu: € 8.00 euro per stuk!

Pyroshop Vuurwerk
Molenstraat 6
2387 Baarle-Hertog

Wat? Waar is de 100k? Waar is de multifinale? Ik zie ze ook niet ergens anders meer op de website van de pyroshop staan. Die zijn toch niet uit het assortiment hoop ik...

Was vandaag toevallig even binnengelopen nadat we waren tanken in belgië.
De rollen waren er allemaal gewoon met wat eurootjes korting ook zelfs.
Was van plan wat van de beroemde pyrostar waaiers mee te nemen, maar toen ik de (zoals ik nu lees nieuwe) prijzen zag heb ik helemaal niks meegenomen.
Mooie waaiers daar niet van, maar voor dat geld heb je in nederland gewoon beter spul.

Leuk om te lezen dat de winkels in BE hun eigen markt (sins de 25gr regeling) kapot aan ut maken zijn..
De nieuwe gipsloze knallers maken we gewoon een euro perstuk..
Ut verkoopt tog wel want in NL hebben ze geen flash knallers.
Ag de niewe potten zijn nu extra zwaar.. Weet je wat:' we zeten er een forse prijs op.. Want vroegah bij alpeco was het ook duur en kochten de Hollanders het ook!
En nu de zogenaamde economi/inflatsie daalt gooien we de prijs nog ff omhoog..
Tsja..

Kijk in NL om je heen!!
Winkels met hoge kortingen.. En veel cakes zijn netzo goed of beter als in BE ..en de prijzijn zijn standaart lager..
Zoek de juiste importeur en je hebt flash rollen voor minder geld als in BE..
Koop een haffel Thundekings... Ja nitraten enzv zijn dan overbodig..

Ik zeg:' wie slim shopt blijft/koopt in NL.
Dat was wel ooit eens anders....

Oja en onbewust wakkeren ze zo de illegale handel ook aan.. En alles maar duurder maken!!

Denk daar maar eens over na!!
Mvg 3xh

Leuk om te lezen dat de winkels in BE hun eigen markt (sins de 25gr regeling) kapot aan ut maken zijn..
De nieuwe gipsloze knallers maken we gewoon een euro perstuk..
Ut verkoopt tog wel want in NL hebben ze geen flash knallers.
Ag de niewe potten zijn nu extra zwaar.. Weet je wat:' we zeten er een forse prijs op.. Want vroegah bij alpeco was het ook duur en kochten de Hollanders het ook!
En nu de zogenaamde economi/inflatsie daalt gooien we de prijs nog ff omhoog..
Tsja..

Kijk in NL om je heen!!
Winkels met hoge kortingen.. En veel cakes zijn netzo goed of beter als in BE ..en de prijzijn zijn standaart lager..
Koop een haffel Thundekings... Ja nitraten enzv zijn dan overbodig..

Ik zeg:' wie slim shopt blijft/koopt in NL.
Dat was wel ooit eens anders....

Oja en onbewust wakkeren ze zo de illegale handel ook aan.. En alles maar duurder maken!!

Denk daar maar eens over na!!
Mvg 3xh

Meeste waaiers zijn nog niet eens zwaarder,zoals de brocade pine (250 gram)voor 37,50 lijkt me vrij duur.

@ 3xh in Nederland is het echt echt niet veel anders. Vergelijk de 500 gram cakes maar is met Nederland zit je in Belgie dus echt stukken goedkoper(Heb het niet over de waaiers). Dit jaar in Nederland wederom een prijsverhoging van 10-15%.

Kijk in NL om je heen!!

Winkels met hoge kortingen inderdaad, maar die door prijsafspraken hun kartonprijzen gewoon verhoogd hebben onder het mom van je hebt nog steeds korting. Flashrollen zijn er idd een jaar geweest (Volgens mij GBV?) maar is in nederland gewoon niet toegestaan dus zoek maar goed.
In Belgie is de prijs inderdaad ook op sommige producten verhoogd maar zulke prijsstijgingen als in nederland (10-15%) niet. Winkels als Zena betaal je voor een gemiddelde 500 grammer 25-30 euro bekijk dit maar is in Nederland. En kom nou niet aan met in Nederlland krijg je dikke korting want dit valt in Belgie ook genoeg te regelen, dus die vlieger gaat bij mij niet op. Feit blijft dat Nederland ieder jaar met dikke prijsverhogingen komt en dit jaar slaat bij mij toch wel alles prijsstijgingen tot 15% vind ik gewoon belachelijk!

Je hebt gelijk kerel..
Alleen BE is extra Risico..
NL niet..
En Die flash rollen blijven zover ik weet in NL ongeweizicht..
Tans Volgens een zeggesman van GBV .. maar dat moeten we eerst idd zien en geloven..

Dan nog is een Prijsstijging van 15% zowel in NL als in BE tehoog..
Ik vind het gewoon zakken klopperij..
zowel in NL als in BE!!

En in NL heb je ook 500gr 25gr per schot cakes voor 30e of lager..
Neem Rubro als voorbeeld..
De kwaliteid in nl is over het algemeen ook nog beter (op een paar uitzonderingen na)

En De meeste Firma's hebben de prijs nog niet bepaald.. wie weet waar Royal/Wolf/GBV/Breeschoten/Weco enzv mee komen.. dus dat feestje gaat niet op..

Ook in BE hebben ze belachelijke prijzen op sommige uitzonderingen na..
En In BE gaan ze nu lekker met de Hollanders mee in prijs..
want al zijn ze net 1 euro goedkoper.. dan blijft de zuinige hollander tog na belgie gaan.

Ik weet zeker dat ik in NL betere producten koop kwa uitwerkingen dan in BE..
Dus vandaar dat ik zeg dat je kwa prijs kwaliteids verhouding beter in NL uit bent..

..Ik vind Belgie voor 1 ding intressant en dat is voor de Sfeer en de beleving!

Prijs stijgingen slaan nergens meer op nee 2 procent btw stijging. Kosten van werk nemers is volgens statatstieken nauwelijks gestegen. Dus als ze 5 procent duurder kwijt zijn. Hebben ze het volgens mij wel gehad :)

... Flashrollen zijn er idd een jaar geweest (Volgens mij GBV?) maar is in nederland gewoon niet toegestaan dus zoek maar goed. ...
Even inhakend hierop; tot voor kort dacht ik dit ook. Het staat ook gewoon zo in de richtlijnen geschreven. Echter, heb ik recentelijk uit betrouwbare bron vernomen dat we dit vaker gaan tegenkomen en dat bijvoorbeeld de GBV rollen van vorig jaar er dit jaar ook weer bij zullen zijn. Ik snap hier ook niets van, maar het lijkt "gedoogd" te worden. Misschien een sluwe manier om BE-toeristen op andere gedachten te brengen?

Hoe dan ook; het is duidelijk dat onze regering best slim om lijkt te gaan met "het vuurwerktoerisme"-probleem. Maak het hier gewoon aantrekkelijker. Straks in 2017 geen losse knallers meer in Belgie, dan is de cirkel compleet.

Excuus voor het offtopic gaan, maar ik wou dit toch even kwijt.

Dan over Pyroshop zelf; ze hebben nog steeds erg leuke producten in hun assortiment. De prijsstijgingen zorgen elk jaar weer voor discussie, al dan niet terecht. Gelukkig hebben ze af en toe leuke acties, dat houdt het leuk. De 100k rol staat helaas niet meer op de lijst. Het was in mijn ogen de beste in Bels. Hopelijk komt ie nog terug.

Cameo

Even inhakend hierop; tot voor kort dacht ik dit ook. Het staat ook gewoon zo in de richtlijnen geschreven. Echter, heb ik recentelijk uit betrouwbare bron vernomen dat we dit vaker gaan tegenkomen en dat bijvoorbeeld de GBV rollen van vorig jaar er dit jaar ook weer bij zullen zijn. Ik snap hier ook niets van, maar het lijkt "gedoogd" te worden. Misschien een sluwe manier om BE-toeristen op andere gedachten te brengen?

Hoe dan ook; het is duidelijk dat onze regering best slim om lijkt te gaan met "het vuurwerktoerisme"-probleem. Maak het hier gewoon aantrekkelijker. Straks in 2017 geen losse knallers meer in Belgie, dan is de cirkel compleet.

Excuus voor het offtopic gaan, maar ik wou dit toch even kwijt.

Dan over Pyroshop zelf; ze hebben nog steeds erg leuke producten in hun assortiment. De prijsstijgingen zorgen elk jaar weer voor discussie, al dan niet terecht. Gelukkig hebben ze af en toe leuke acties, dat houdt het leuk. De 100k rol staat helaas niet meer op de lijst. Het was in mijn ogen de beste in Bels. Hopelijk komt ie nog terug.

Cameo
Hopelijk gaan we flashatten (weer) vaker zien in Nederland (ook kleine matjes als ladycracker en 90-klappers)!
Wat ik heb begrepen is dat er in België in 2017 alleen vuurwerk te koop is tot en met de maximumnormen voor Categorie 2 volgens de EU-defaultlist. Het komt hier op neer: Potten mogen tot en met 500 gram kruit hebben en t/m 25 gram per shot, vuurpijlen t/m 75 gram en losse knallers mogen 6 gram buskruit hebben, 1 gram (slow)flash of 0,5 gram (hot)flash. Matten uit deze categorie mogen tot en met 100 gram buskruit hebben of tot en met 25 gram flashkruit totaal. Zie: http://www.scribd.com/doc/103902776/Document-met-normen-voor-categorie-1-2-3-Vuurwerk-volgens-de-Europese-norm-EN15947-Engels-universeel
Ik zie overigens nog geen wetswijziging waarin "Bangers" en "Flashbangers" verboden worden in België. Voorlopig blijf ik nog genieten van hun losse knalvuurwerk, als dat er dan in 2017 daar verboden wordt! ;)

Wat? Waar is de 100k? Waar is de multifinale? Ik zie ze ook niet ergens anders meer op de website van de pyroshop staan. Die zijn toch niet uit het assortiment hoop ik...

De Belgische overheid is begin dit jaar problemen gaan maken over het kliksysteem van de grote rollen.
Het blijkt vaak niet te kloppen, als er drie geklikt moet worden, bestaat een rol bijvoorbeeld uit 1 geheel of 2 gedeeltes.

De Belgische overheid heeft aan de importeurs gevraagd om (tijdelijk) te stoppen met de verkoop van de kliksysteem rollen

Hoe dit verhaal is afgelopen weet ik niet, in begin mei hoorde ik er van.
Mocht iets niet kloppen, meldt het even.

Laatst bewerkt:
Het verhaal over de 100k's klopt met hetgeen ik heb vernomen, al zijn ze niet in beslag genomen maar is dringend verzocht (opgelegd) ze tijdelijk niet meer aan te bieden, tot er duidelijkheid is over het (nieuwe) beleid. Ik zeg; koop een aantal kleinere matten en knoop ze zelf aan elkaar.

Back
Bovenaan