Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Die spaanse knallertjes zijn gewoon een lachertje, je betaald je helemaal blauw voor het woordje Ricasa. Als ze nou gewoon eens 17,50 vragen voor een doosje dan is er al een hoop minder gezeik. Ben zelf overigens blij dat ik bijna volledig ben afgestapt van losse knallers en meer ga voor de rollen/matten en ander vuurwerk.... er komt ALTIJD weer iets nieuws en er wordt ALTIJD weer teveel geld voor gevraagd.

Jawe, even een laatste toevoeging voor het ONTOPIC gaan,

Het blijft ook bezig he! Even wat vergelijkingen:

Ten eerste is Alpeco een IMPORTEUR met >1000+ KG PTS opslag.
Wij zijn een KLEIN winkeltje in Baarle-Hertog met een opslag die meer dan 20x zo klein is. Wij hebben niet de mogelijkheid dingen groot in te kopen, daar zijn de importeurs voor.

Alpeco verkocht vroeger de NO.4 voor € 15 euro misschien ja. Jullie vergeten wel dat dit al 5 jaar geleden is, en vuurwerk is in de laatste jaren STUKKEN duurder geworden. Denk aan inflatie, euro/dollar, lonen in CHINA, grondstoffen die STUKKEN duurder zijn geworden, transportkosten die verdubbeld zijn ETC.

5 jaar geleden was de Diesel ook 0,90 cent per Liter en nu betalen we ook allemaal 1,35 toch ?

Alles wordt duurder, en dat moet de consument nu eenmaal accepteren. Klagen mag maar je moet niet bezig blijven. En als je alles te duur vind kun je beter postzegels gaan verzamelen.

Kevin,

Komt er nog een vollegdige prijslijst op de website te staan? Op het moment staan er nog een aantal lege vlakken tussen.

@ Kevin ik zou er niet eens meer je worden aan vuil maken!
Wat je ook zegt of doet het is tog niet goed.
Jullie zijn een winkel/importeur.
Dit is een liefhebbers forum.
Jullie/Pyroshop zijn helemaal niet verplicht om toe lichting te geven over jullie prijs keuzen.

De genen die ze willen kopen ze.
Die ze te duur vind moet ze ma laten liggen.

We mogen blij zijn dat er winkels/importeurs zijn die ook na de liefhebbers kijken op forums en zelfs soms een reactie terug geven.

Gratis KeyCord bij 1 slof Trueno Ricasa No.4 !

Zolang de voorraad strekt!

img-20111116-00206.jpg

Uit nieuwsgierigheid vraag ik me af, zijn er al winnaars van de actie die hun prijs hebben opgehaald? Krijg je als je had gegokt had op truenos Ricasa no3 alleen de no3, of mag je zelf kiezen, of krijg je ze allebei? Krijg je een klein pakje, of zo'n bundel van 5 pakjes?

De prijswinnaars zijn de mensen die Trueno no4 of ricasa no.4 of de nummer 3 hiervan hebben geraden! De winnaars hebben recht op pakje van elk dus no3 en no4 en een keycord van Pyroshop! Een aantal hebben hun prijs al afgehaald en waren zeer content!

Wat Dinkydau zegt vraag ik me ook af. Krijg je als winnaar 2 doosjes van 5stuks of 2x een bundel van 25 stuks?

Ik heb ook gewonnen, maar ik ben zo gauw nog niet in de gelegenheid om naar baarle te gaan, helaas... Is het mogelijk om je prijs af te staan aan de nummer 11? :p

Wat Dinkydau zegt vraag ik me ook af. Krijg je als winnaar 2 doosjes van 5stuks of 2x een bundel van 25 stuks?

Ik heb ook gewonnen, maar ik ben zo gauw nog niet in de gelegenheid om naar baarle te gaan, helaas... Is het mogelijk om je prijs af te staan aan de nummer 11? :p

anders wil ik hem ook wel voor je ophalen?:)

El Loco kost 8 euro per doosje van 100 stuks
Silver Widow kost 5,00 per doosje van 10 stuks
De Crosette king kost 9,00 per stuk!

Tevens is nu de 25 schots assorted potten in de aanbieding
Dikke 500grams blokken met 20 gram per shot! :cool:

1 voor 27,50
en 2 voor 50 euro !!

Filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De oude widdow silver waren uber goed koop.
Wat maakt deze nieuwe versie zo goed?\
Want 5e voor 10 knallers is nog al wat!

Dit is een heel ander soort strijker heb ik begrepen, formaat K0208 zoiets.
Misschien kan Kevin of Pim het 1 en ander uitleggen over deze knaller.

k0208 formaat?
Dat zou ik wel gaaf vinden!
Beetje knal alla goede Nitraat/vlinder dan is het helemaal gaaf!
Ben ook benieuwd na de Ell loco!
Gewoon vet tog!

Ben zelf ook zeker benieuwd naar de El loco, de eerste versie die nooit is uitgebracht zou 1,4 gram moeten bevatten. Als deze versie dit ook heeft zou dit een concurrent voor de chooet match cracker kunnen worden!

Weet iemand tot wanneer de aanbiedingen lopen die nu op de site staan?(of zijn het vaste aanbiedingen?)
Ik heb al een mailtje gestuurd 2 dagen geleden maar heb nog geen bericht terug gehad, vandaar dat ik het hier vraag:wink:

Back
Bovenaan