Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Ja zekers dit is dan eindelijk die geweldige salute cake!
hoe heet dat ding ook al weer=
je heb ze die in een x leeg schieten en die om en om schiet.
edit:
Bataria sound king:handsup:

:idea:
komen er ook nog trueno rockets? die met 2 gram flash? nr 2 geloof ik:yes:

Ja zekers dit is dan eindelijk die geweldige salute cake!
hoe heet dat ding ook al weer=
je heb ze die in een x leeg schieten en die om en om schiet.
edit:
Bataria sound king:handsup:

:idea:
komen er ook nog trueno rockets? die met 2 gram flash? nr 2 geloof ik:yes:

Hoe betrouwbaar is jouw bron? :D

Hoe betrouwbaar is jouw bron? :D

uuh puur gok hoor.
Maar aan gezien pyro shop de supero's laten produceren bij de fabriek van Ricasa lijkt de trueno nr4 dicht bij!
Dan komen ze in eens met een cake (uuh hun oude cake's worden ook op spaanse manier geproduceert)
dan is de Sound king ook zo gepiept.
Nu Verwacht ik ook nog de Trueno Rockets (de kleine versie met 2 gram flash) ..
gewoon ligisch na denken!
en dan kom je een heel eind!

Las net op FPM dat de ricasa no. 4 tegenwoordig ook "maar" 2 gram bevat. Dus wie weet... toch misschien de no. 4!

EDIT: Oeps dit is hier inmiddels ook al gezegd.. ff over het hoofd gezien.

Als het inderdaad om deze knaller gaat, bedenk dan dat de toenmalige +2grams versie destijds bij alpeco €15 per doosje van 25 kostte. En dat dus deze versie (max 2 gram) goedkoper ZOU MOETEN ZIJN.
Just my 2 cents ;)

ja Yoshimitsu.
Maar de gene die de trueno nr 4 nu op de markt zet heeft Monopoly positie.
Ik schrik er nix van als een doosje (tegenwoordig 30st) gewoon 20 a 25e gaat kosten.

een soundking kost in Spanje ook maar 15e

In belgie zal het dan vlot 20e kosten..
Maar we wachten af!

Word er ook zenuwachtig van!

JA ja sint gaat hopenlijk leuke spulletjes brengen uit spanje:wink:

Daarin tegen nog wel de hardste knaller van belgie! ( samen met die andere zooi knallers die alleen een andere vorm maar dezelfde kruitinhoud hebben..)

En knalt even hard als dat de trueno ricasa no3 vroeger deed... ( de vernieuwde gaat zeker te weten zachter, heb hem meerdere malen vergeleken met de mammoth en de mammoth heb zelfs meer druk, en de supero ging stukken harder)

Misschien knalt ie indd even hard als de vernieuwde ricasa trueno no4.

En ik hoop dat het de cake is waar 3xh zo enthousiast over is, ook al ken ik hem niet. Zal dan wel een topper zijn lijk me?

Moet haast wel de trueno Ricasa no3 zijn! Er zijn natuurlijk zat vuurwerkproducten die veel mensen heel erg graag zouden willen, maar het moet toch wel iets zijn wat in België is toegestaan anders biedt de Pyroshop het niet aan. Het moet ook een knaller zijn want dat blijkt uit de naam van de afbeelding (mysterybang) en wordt gesuggereerd door de vorm van het doosje. Het moet ook een bestaand product zijn anders kan het niet nu al het meest geliefde product zijn. De truenos Ricasa no3 zijn het enige product wat in België toegestaan zou zijn wegens de 1,8 gram kruit wat ik me kan voorstellen dat het zou kunnen zijn.

Als ze de oude versie van de no3 nemen is het vrij aantrekkelijk, de ''nieuwere'' bevat een stuk minder kruit en knalt ook duidelijk minder dan zijn voorganger. Het fabeltje van: ''nieuwe wijze, knalt net zo hard'' is bs, pure verkooppraat. De nieuwe no4 heb ik geen ervaring mee, maar ga vanhetzelfde verhaal uit...achteruitgang. Alhoewel de ''nieuwe'' no4 waarschijnlijk minimaal als een oude no3 zal gaan is het denk ik nog wel de moeite waard.

Dit is inderdaad een normale prijs en nog goedkoper dan de supero ( 10st. voor 9eu) en nog harder ook:)

Dit is GEEN normale prijs.
Ze proberen ons op te leggen dat zulke prijzen normaal zijn, omdat ze in 'Spanje' worden gemaakt en zonder gips zitten.
De normale prijs is gewoon 15 euro 25 stuks, als het hoger is, dan is het pure onzin om de eventuele Trueno n4 te kopen.

Als ze de oude versie van de no3 nemen is het vrij aantrekkelijk, de ''nieuwere'' bevat een stuk minder kruit en knalt ook duidelijk minder dan zijn voorganger. Het fabeltje van: ''nieuwe wijze, knalt net zo hard'' is bs, pure verkooppraat. De nieuwe no4 heb ik geen ervaring mee, maar ga vanhetzelfde verhaal uit...achteruitgang. Alhoewel de ''nieuwe'' no4 waarschijnlijk minimaal als een oude no3 zal gaan is het denk ik nog wel de moeite waard.
Daarmee bedoel ik inderdaad de oude versie van de no3, en die ging exact even hard als de fenix fp3 heb ik ervaren. Anders de nieuwe no4. Pyropim heeft een keer ergens gezegd dat de truenos Ricasa no4 hetzelfde zijn als de superos alleen met een andere print, maar het zou toch wel leuk zijn om het echte Spaanse gevoel weer eens naar België te halen door de echte truenos Ricasa no4 of ingeval van de oude versie no3 aan te bieden, en dat natuurlijk wel voor een normale prijs en niet een euro per stuk of zo. Ik heb eigelijk sowieso nooit begrepen dat Pyrostar heeft gekozen voor een eigen product, misschien juist wel om te prijs op te kunnen schroeven? Nouja, dan maar niet.

de vernieuwde trueno Ricasa no.4 deed mij nog verbazen dit jaar, met slechts 2 gram een hele harde klap, merkte eigenlijk geen verschil met de oudere 2,5 gram versie. Mocht dit dus de No.4 van Ricasa zijn dan zal deze boven alles uit klappen in belgie.

PRIJSVRAAG

Denk jij te weten wat de mystery items van de Pyroshop zijn ??
Stuur dan wat jij denkt dat het is naar [email protected]

De eerste 10 mensen die het juiste antwoord hebben gegeven krijgen een van de nieuwe items gratis bij ons in de winkel!

Grijp nu je kans! En zorg dat jij een van de eerste 10 bent die het juiste raad!

Moet haast wel de trueno Ricasa no3 zijn! Er zijn natuurlijk zat vuurwerkproducten die veel mensen heel erg graag zouden willen, maar het moet toch wel iets zijn wat in België is toegestaan anders biedt de Pyroshop het niet aan. Het moet ook een knaller zijn want dat blijkt uit de naam van de afbeelding (mysterybang) en wordt gesuggereerd door de vorm van het doosje. Het moet ook een bestaand product zijn anders kan het niet nu al het meest geliefde product zijn. De truenos Ricasa no3 zijn het enige product wat in België toegestaan zou zijn wegens de 1,8 gram kruit wat ik me kan voorstellen dat het zou kunnen zijn.

je loopt wel heel errig te gissen als je zo naar de diepte van doosje kijkt zie je dat het ongeveer 1 a 2 cm hoog is dus een doosje trueno kan het haast niet zijn...

Flashingcobra zegt toch "het meest geliefde vuurwerkproduct"? Ik vermoed ook dat het niet de truenos Ricasa zijn maar als ik zie staan meest geliefde vuurwerkproduct en ik denk aan dat het volgens de Belgische wetgeving toegestaan moet zijn anders kunnen ze het niet aanbieden, is dat het eerste waar ik aan denk. Voor de prijsvraag heb ik ook heel wat anders gegokt.

Back
Bovenaan