Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja zekers dit is dan eindelijk die geweldige salute cake!
hoe heet dat ding ook al weer=
je heb ze die in een x leeg schieten en die om en om schiet.
edit:
Bataria sound king
komen er ook nog trueno rockets? die met 2 gram flash? nr 2 geloof ik![]()
Hoe betrouwbaar is jouw bron?![]()
Dit is inderdaad een normale prijs en nog goedkoper dan de supero ( 10st. voor 9eu) en nog harder ookIk schrik er nix van als een doosje (tegenwoordig 30st) gewoon 20 a 25e gaat kosten.
Moet haast wel de trueno Ricasa no3 zijn! Er zijn natuurlijk zat vuurwerkproducten die veel mensen heel erg graag zouden willen, maar het moet toch wel iets zijn wat in België is toegestaan anders biedt de Pyroshop het niet aan. Het moet ook een knaller zijn want dat blijkt uit de naam van de afbeelding (mysterybang) en wordt gesuggereerd door de vorm van het doosje. Het moet ook een bestaand product zijn anders kan het niet nu al het meest geliefde product zijn. De truenos Ricasa no3 zijn het enige product wat in België toegestaan zou zijn wegens de 1,8 gram kruit wat ik me kan voorstellen dat het zou kunnen zijn.
En ik hoop dat het de cake is waar 3xh zo enthousiast over is, ook al ken ik hem niet. Zal dan wel een topper zijn lijk me?
+ YouTube Video | |
Dit is inderdaad een normale prijs en nog goedkoper dan de supero ( 10st. voor 9eu) en nog harder ook![]()
Daarmee bedoel ik inderdaad de oude versie van de no3, en die ging exact even hard als de fenix fp3 heb ik ervaren. Anders de nieuwe no4. Pyropim heeft een keer ergens gezegd dat de truenos Ricasa no4 hetzelfde zijn als de superos alleen met een andere print, maar het zou toch wel leuk zijn om het echte Spaanse gevoel weer eens naar België te halen door de echte truenos Ricasa no4 of ingeval van de oude versie no3 aan te bieden, en dat natuurlijk wel voor een normale prijs en niet een euro per stuk of zo. Ik heb eigelijk sowieso nooit begrepen dat Pyrostar heeft gekozen voor een eigen product, misschien juist wel om te prijs op te kunnen schroeven? Nouja, dan maar niet.Als ze de oude versie van de no3 nemen is het vrij aantrekkelijk, de ''nieuwere'' bevat een stuk minder kruit en knalt ook duidelijk minder dan zijn voorganger. Het fabeltje van: ''nieuwe wijze, knalt net zo hard'' is bs, pure verkooppraat. De nieuwe no4 heb ik geen ervaring mee, maar ga vanhetzelfde verhaal uit...achteruitgang. Alhoewel de ''nieuwe'' no4 waarschijnlijk minimaal als een oude no3 zal gaan is het denk ik nog wel de moeite waard.
Moet haast wel de trueno Ricasa no3 zijn! Er zijn natuurlijk zat vuurwerkproducten die veel mensen heel erg graag zouden willen, maar het moet toch wel iets zijn wat in België is toegestaan anders biedt de Pyroshop het niet aan. Het moet ook een knaller zijn want dat blijkt uit de naam van de afbeelding (mysterybang) en wordt gesuggereerd door de vorm van het doosje. Het moet ook een bestaand product zijn anders kan het niet nu al het meest geliefde product zijn. De truenos Ricasa no3 zijn het enige product wat in België toegestaan zou zijn wegens de 1,8 gram kruit wat ik me kan voorstellen dat het zou kunnen zijn.