vuurwerkfreakk
VWC lid
Ziet er weer gaaf uit haha, de beelden van vorige edities zagen er leuk op YouTube. Knallers zijn scherp geprijsd dit jaar in België trouwens! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was zojuist de website van pyroshop aan het bekijken en kwam een aantal artikelen tegen met een groene strook tussen de cakes. Weet iemand toevallig waarvoor dit dient of wat dit is?
Bekijk bijlage 41208
Bekijk bijlage 41209
De supero is F2 zag ik op de website van Alpeco. Als ze echt maar max 0,5 gram hebben vind ik het eerder een soort oplichting....
De supero is F2 zag ik op de website van Alpeco. Als ze echt maar max 0,5 gram hebben vind ik het eerder een soort oplichting....
Dat is piepschuim, om de cake "groter" te laten lijken. Stabieler dient het niet echt voor.. aangezien piepeschuim niks weegt. Je betaald dus voor -lucht- lekker links laten liggen.
Dat is wel degelijk voor de stabiliteit, groter lijken is niet het idee erachter. Sterker: er is bewust gekozen om het piepschuim te laten zien om misleiding te voorkomen.
Jaja, en in de winkel liggen alle cakes op hun zij zodat de klant een goede inschatting kan maken van het piepschuimgehalte. Laat me niet lachen zeg, dit is de enigste importeur in Belgie die dit klaarspeelt.
16 shots met piepschuim kost 15 euro..... en 1 + 1 gratis.
Dat is een normale prijs voor een 16 shots cake, met of zonder piepschuim.
Iemand ervaring met die 7sh Titanium Clouds van Pyro Valenciana?