Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

mensen lezen !

staat er ook bij tot 30% =) en wees blij dat pyroshop unieke acties maak en daarbij vind nog steeds dat pyroschop de leukste acties heb voor zo klein winkel .
want original kan wel ook zeer strakke acties hebben maar is een groot concept en vind echt niet dat we die twee moeten vergelijken !

Kevin en medewerkers top van zulke acties

zien mekaar volgend jaar weer !

Gr Zwitsal

Ik ben ontzettend blij zat alleen even praktisch te denken. Ik zal een gratis tip geven. Ontwerp een kerstcake uniek niet te koop alleen verkrijgbaar bij een bestelking boven de 100 euro. Ideeen zat natuurlijk

Ik ben ontzettend blij zat alleen even praktisch te denken. Ik zal een gratis tip geven. Ontwerp een kerstcake uniek niet te koop alleen verkrijgbaar bij een bestelking boven de 100 euro. Ideeen zat natuurlijk
Hmm, ik ben bang dat dat deze maand niet meer zal lukken maar het zou best leuk zijn voor bijvoorbeeld volgend jaar.

Er staat groot boven: tot wel 30% korting. Dus 40% ga je ws niet krijgen.

Ze kunnen beter zorgen dat de mensen lekker thuis blijven met dit weer. Met dit weer is de kans op ongelukken veel groter en dat is niet zo fijn met een kofferbak vol vuurwerk.

Mensen moeten gewoon leren rijden met sneeuw. En de Nederlandse overheid moet noppenbanden toestaan.
Probleem opgelost :)

Is een tof idee, maar voor dit jaar sowieso niet meer haalbaar. Sowieso lijkt het me een erg duur geintje speciaal een cake voor zo'n gelegenheid te ontwerpen. Voor 10 karton komt zo'n chinees zijn bed namelijk niet uit hoor, of je moet heel veel geld bij je hebben.

Ik posts de films hier maar aangezien ik geen topic kan vinden.
De flying diamonds die helaas niet helemaal goed presteerde.

Ik zie al lange tijd bij aanbiedingen de zelfde producten staan en ik vraag me eigenlijk af of dit nu vaste aanbiedingen zijn of dat het gewoon tijdelijke aanbiedingen zijn? En als het tijdelijke aanbiedingen zijn tot hoelang duren deze dan?
Alvast bedankt!

voorheen kon ik verder niks zeggen dan met een woord.. Uitstekend!
maar deze keer vond ik het echt echt slecht gaan in de zaak..

Nitraatmat 500sh waar de doos helemaal ingetapet was en de zijkanten gescheurd waren..
Pyro 5 doos kapot en gat door het folie van de cake heen...
Veel producten niet op voorraad..
I.p.v dat je deze gewoon mee geeft en net doet alsof er niets aan de hand is, Kan je misschien beter korting geven op deze producten of vragen of ik het erg vond dat het artikel beschadigt was

Ik ben niet gouw een zeikerd en geef niet vaak commentaar! sorry jongens maar kan er niks meer van maken. vond het niet erg netjes van jullie..had betere service van jullie verwacht!:rolleyes:

voorheen kon ik verder niks zeggen dan met een woord.. Uitstekend!
maar deze keer vond ik het echt echt slecht gaan in de zaak..

Nitraatmat 500sh waar de doos helemaal ingetapet was en de zijkanten gescheurd waren..
Pyro 5 doos kapot en gat door het folie van de cake heen...
Veel producten niet op voorraad..
I.p.v dat je deze gewoon mee geeft en net doet alsof er niets aan de hand is, Kan je misschien beter korting geven op deze producten of vragen of ik het erg vond dat het artikel beschadigt was

Ik ben niet gouw een zeikerd en geef niet vaak commentaar! sorry jongens maar kan er niks meer van maken. vond het niet erg netjes van jullie..had betere service van jullie verwacht!:rolleyes:

Zo zo een heel gat in het folie van de cake. En een gescheurde doos. Wat een ellende.

Heeft toch niks met het product zelf te maken? Beetje verpakkingsschade, meer niet.

Bij mijn chainthunders zitten ook vastgeplakt (meerdere lagen) met plakband. HEt jaar ervoor zat er niks om dus ik vond het wel fijn dat ze nu goed dicht zitten.

@Koetje Zo zo weer een post wat niks aanvult aan het topic :bye: (oja het is eind december nu komen de topic vervuilers weer:D )

Verder altijd een leuk winkeltje om wat dingetjes mee te nemen.
Grotere aankopen doe ik toch liever bij zena of loots hebben vaak betere acties en meer gratis producten.
Heb vaak het gevoel dat ik bij Pyroshop word opgelicht:rolleyes:
Mooi voorbeeld: de Blitz Rakete €32,50,- bij pyroshop! Loots verkoopt ze voor 20,- en de Pyroshop gaat ook op 20,- zitten maar zelf zullen ze niet met zulke mooie acties komen jammer dit

@Koetje Zo zo weer een post wat niks aanvult aan het topic :bye: (oja het is eind december nu komen de topic vervuilers weer:D )

Verder altijd een leuk winkeltje om wat dingetjes mee te nemen.
Grotere aankopen doe ik toch liever bij zena of loots hebben vaak betere acties en meer gratis producten.
Heb vaak het gevoel dat ik bij Pyroshop word opgelicht:rolleyes:
Mooi voorbeeld: de Blitz Rakete €32,50,- bij pyroshop! Loots verkoopt ze voor 20,- en de Pyroshop gaat ook op 20,- zitten maar zelf zullen ze niet met zulke mooie acties komen jammer dit

Beetje raar wat je nu zegt ;) Zonder Pyroshop zou Loots ze ook niet voor 20 verkopen, denk daar maar eens goed over na :)

:frusty:nou die 50k rollen was ik helemaal niet over te spreken, kwaliteit is ver achteruitgegaan vergeleken met afgelopen jaren

Back
Bovenaan