Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Vandaag ben ik bij Pyroshop geweest. Zij hadden een presentje voor een "bewezen dienst".
En ik wil Pyroshop dan ook nogmaals heel hartelijk danken voor de supergave Gigaflash mat die ik van ze gekregen heb!!! Deze zal niet misstaan naast de andere matten die ik dit jaar al van jullie heb (Colourful Celebration, Nitraatmat en The Black One). :P

Had/heb vanavond sinterklaasviering en heb hiervoor bij de pyroshop de golden mayhem en een pakje knallers gehaald.
Zijn dus nu alweer opgestookt.
Mooie producten dat zeker!
Snel en vriendelijk geholpen door een aardige mevrouw, mooi winkeltje prima aanbiedingen voor de maand november gezien maar geen gebruik van gemaakt omdat ik wat speciaals wilde voor deze avond.
Meeste producten wel qua effect wat duurder dan bij de concurrent, daarentegen wel veel kwaliteit als ik de filmpjes zo allemaal bekijk.
En 't is en blijft ook een van de kleinste zaakjes in de grensstreek met vernieuwende producten met kwaliteit dus dat is de prijs meestal ook wel waard lijkt me.
Leuk om eens geweest te zijn en iets gehaald te hebben!
Volgende keer als ik weer een feestje of iets dergelijks heb waarbij ik wat vuurwerk af wil schieten zodat het ook weer gelijk weg is ga ik wel weer langs de concurrent puur om de prijs.
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder wat gehaald heb hier, en ik die golden mayhem wel graag op me eigen verjaardag wil hebben staan!!
Dus wie weet, snap de negatieve reacties eerder in dit topic niet helemaal.
Heb besloten zelf ter plekke te oordelen en raad dit iedereen ook aan, want 't is een prima winkeltje met meer dan prima producten die je een keer zelf gezien moet hebben.
Al met al niet laaiend enthousiast, maar zeker wel blij verrast.

EDIT:
O en even aanvullend voordat iemand koppig gaat doen, ik ben inderdaad al een keer binnengelopen had toen alleen bijna geen tijd en het was erg druk.

Had/heb vanavond sinterklaasviering en heb hiervoor bij de pyroshop de golden mayhem en een pakje knallers gehaald.
Zijn dus nu alweer opgestookt.
Mooie producten dat zeker!
Snel en vriendelijk geholpen door een aardige mevrouw, mooi winkeltje prima aanbiedingen voor de maand november gezien maar geen gebruik van gemaakt omdat ik wat speciaals wilde voor deze avond.
Meeste producten wel qua effect wat duurder dan bij de concurrent, daarentegen wel veel kwaliteit als ik de filmpjes zo allemaal bekijk.
En 't is en blijft ook een van de kleinste zaakjes in de grensstreek met vernieuwende producten met kwaliteit dus dat is de prijs meestal ook wel waard lijkt me.
Leuk om eens geweest te zijn en iets gehaald te hebben!
Volgende keer als ik weer een feestje of iets dergelijks heb waarbij ik wat vuurwerk af wil schieten zodat het ook weer gelijk weg is ga ik wel weer langs de concurrent puur om de prijs.
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder wat gehaald heb hier, en ik die golden mayhem wel graag op me eigen verjaardag wil hebben staan!!
Dus wie weet, snap de negatieve reacties eerder in dit topic niet helemaal.
Heb besloten zelf ter plekke te oordelen en raad dit iedereen ook aan, want 't is een prima winkeltje met meer dan prima producten die je een keer zelf gezien moet hebben.
Al met al niet laaiend enthousiast, maar zeker wel blij verrast.

EDIT:
O en even aanvullend voordat iemand koppig gaat doen, ik ben inderdaad al een keer binnengelopen had toen alleen bijna geen tijd en het was erg druk.

Bedankt voor je reactie! Paar dingen zijn me wel een beetje onduidelijk! Producten duurder als bij de concurrent ? Denk dat je andersom bedoelt! We zijn met veel dingen goedkoper! En dat kleine winkeltje valt ook wel mee, we waren het kleinste winkeltje toen we het overnamen maar zijn inmiddels een krachtige vuurwerkwinkel geworden en gelukkig krijgen steeds meer mensen vertrouwen in ons getuige het groeiende klantenbestand! Super kwaliteit vuurwerk voor weinig geld, dat wil toch iedereen ;)

Veel plezier met het aangekochte vuurwerk!

Groetjes Kevin

Dat jullie gegroeid zijn dat geloof ik graag en jullie zullen dit zelf beter weten dan mij dus excuses daarvoor.
En er zijn inderdaad ook wat producten goedkoper, vooral het knalvuurwerk de kleinere potjes en de matten.
Toch blijf ik erbij dat de grotere blokken en waaiers aan de dure kant zijn vergeleken met de andere winkels.

Kwaliteit was 't zeker, was een erg mooi product die golden mayhem.
Die dan overigens wel erg goed betaalbaar was!

Ben ik met je eens, de cakes/siervuurwerk is toch 1 van de mindere dingen aan het assortiment van pyroshop.
Puntje om aan te werken voor volgend jaar, dan kunnen jullie je echt de beste van baarle noemen!

Komen er in dec trouwens nog leuke acties?

Hoe wordt de korting nou precies berekend dan? Is me een beetje onduidelijk.

Maximaal 1 kortingsbon per klant per dag op 1 artikel naar keuze.
Sneeuwhoogte wordt 1x per dag vastgesteld door personeel van Pyroshop en wordt niet over gecorrespondeerd, met een maximum van 30cm.
Geld niet in combinatie met andere aanbiedingen.

De sneeuwhoogte in cm is dus je korting.:)

Volgend mij hoe meer sneeuw (cm ) hoe meer korting dus zeg maar 25cm is 25% korting als ik het goed heb

Gr Zwitsal

allemaal morgen gaan.. er word flink wat sneeuw verwacht!
btw telt de sneeuw hoogte in de alpen ook mee:D haha

Erg leuk om te zien dat er steeds weer unieke acties worden bedacht!
Er word hier leuk op de weersomstandigheden ingespeeld.
Goed bezig Pyroshop!

Vandaag aan het einde van de dag miaschien wel 20cm..
Nu nog 10.

Een mooie korting dus!.
Maar ik mag hopen dat er ook warme chocomel of koffie voor de klanten staat.
Brrrrrr koudddtttt

Het is wel leuk bedacht maar eigenlijk ook niet over nagedacht. Als er 40 centimeter sneeuw ligt krijg je 40% korting. Mooi alleen hoe kom je daar door die witte ellende? Ik zelf rijd niet graag door de sneeuw en je zag het gisteren. Het hele land ligt plat door de sneeuw

Het is wel leuk bedacht maar eigenlijk ook niet over nagedacht. Als er 40 centimeter sneeuw ligt krijg je 40% korting. Mooi alleen hoe kom je daar door die witte ellende? Ik zelf rijd niet graag door de sneeuw en je zag het gisteren. Het hele land ligt plat door de sneeuw

Dat ga je met de trein! Onee, laat maar...

Ach, dat is hun zorg niet. Ze hebben een unieke actie neer gezet, en hoe mensen bij de winkel komen, is hun zorg niet.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje "zekerheid" in deze actie, want bij meer dan bv. 40 cm sneeuw komt er toch bijna niemand meer.

Maar buiten dat is het gewoon een mooie unieke actie.
(complimenten aan de persoon die het bedacht heeft!)

Er staat groot boven: tot wel 30% korting. Dus 40% ga je ws niet krijgen.

Ze kunnen beter zorgen dat de mensen lekker thuis blijven met dit weer. Met dit weer is de kans op ongelukken veel groter en dat is niet zo fijn met een kofferbak vol vuurwerk.

Back
Bovenaan