Had/heb vanavond sinterklaasviering en heb hiervoor bij de pyroshop de golden mayhem en een pakje knallers gehaald.
Zijn dus nu alweer opgestookt.
Mooie producten dat zeker!
Snel en vriendelijk geholpen door een aardige mevrouw, mooi winkeltje prima aanbiedingen voor de maand november gezien maar geen gebruik van gemaakt omdat ik wat speciaals wilde voor deze avond.
Meeste producten wel qua effect wat duurder dan bij de concurrent, daarentegen wel veel kwaliteit als ik de filmpjes zo allemaal bekijk.
En 't is en blijft ook een van de kleinste zaakjes in de grensstreek met vernieuwende producten met kwaliteit dus dat is de prijs meestal ook wel waard lijkt me.
Leuk om eens geweest te zijn en iets gehaald te hebben!
Volgende keer als ik weer een feestje of iets dergelijks heb waarbij ik wat vuurwerk af wil schieten zodat het ook weer gelijk weg is ga ik wel weer langs de concurrent puur om de prijs.
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder wat gehaald heb hier, en ik die golden mayhem wel graag op me eigen verjaardag wil hebben staan!!
Dus wie weet, snap de negatieve reacties eerder in dit topic niet helemaal.
Heb besloten zelf ter plekke te oordelen en raad dit iedereen ook aan, want 't is een prima winkeltje met meer dan prima producten die je een keer zelf gezien moet hebben.
Al met al niet laaiend enthousiast, maar zeker wel blij verrast.
EDIT:
O en even aanvullend voordat iemand koppig gaat doen, ik ben inderdaad al een keer binnengelopen had toen alleen bijna geen tijd en het was erg druk.