Pyros Discovery Channel

Ik download ze zelf via nieuwsgroepen maar daar staan aflevering 4,5,6 en 7 nog niet online dus het is nog even afwachten.

Geweldig om deze 'serie' te zien! De humor is echt mijn soort humor, dat maakt de show ook zeer zeker leuk :) Helemaal met Sebastien Roy :p Het is een show met veel 'stress' momentjes, wat elke pyrotechnici wel eens meemaakt :)

Alle films zijn inmiddels aan de startpost toegevoegd.
Veel plezier met kijken:wink:.

Gisteren avond de 1e aflevering bekeken, moet vanavond maar wee de 2e deel gaan kijken na de verplichte verjaardags bezoek.
Mooi helder en duidelijk in beeld gebrach een genot om naar te kijken.
Ook voor diegene die slecht/moeilijk engels kunnen. Dit vindt ik heel duidelijk verwoord door de (hoe heet zo iemand die tijdens de aflevering de stukken volpraat? :bonk: )

Ben benieuwd naar de volgende delen, voor de uploaders... Bedankt :D

@ markmt5, voiceover:D

Voorlopig zullen er denk ik geen nieuwe afleveringen bij komen omdat ze nu alle 8 online staan van het eerste seizoen. Nu maar hopen dat er een 2e komt.

Goed bezig. Had al eens rond gekeken en miste steeds wat afleveringen. Erg interessant en leuk om te bekijken.

Even deze omhoog bumpen!

Voor degene die het nog niet hebben gezien (Zoals mij) komt het nu ook in NL op tv.
Ik zelf had expres even gewacht omdat het meestal ook wel in nederland op tv komt, en ik het gewoon met ondertitel kan kijken.

9 Oktober om 21.00 natuurlijk op discovery channel

Kratje bier staat koud en de chips in de kast! Even wachten tot negen uur vanavond en dan genieten.

Erg leuk dit om de laatste weken van het jaar door te komen! :)

Deze ga ik vanavond ook maar eens kijken! :)
Heb onderhand bijna alle episodes al wel gezien, maar toch blijft het leuk om op tv te zien!

Back
Bovenaan