Pyros Discovery Channel

Ik heb de eerste 2 afleveringen van het 2e seizoen al weer binnen kunnen hengelen en gelijk weer op youtube gezet. :thumbsup:
Hopelijk lukt het ze elke maandag en anders dinsdags online te krijgen,ook dit seizoen heeft 8 afleveingen.

Episode 1:

Episode 2:

Ik heb net ook even de eerste aflevering zitten kijken maar man man man wat is dit een toffe serie. Straks nog even aflevering 2 kijken :D

Ik wou ze net uploaden maar zag dat jij ze net online had geknalt, kan jij dat weer mooi bijhouden :D.
Ik heb me suf gelachen om die vent in congo, het kan niet groot en gek genoeg zijn ,!

Die vent uit Congo is inderdaad geweldig.De halve omgeving staat in lichterlaaie,maar doet hem niks gewoon gas er op.:p

Heb episode 1 van seizoen 2 gekeken en het is zeker een hele toffe serie. Ik vind het wel jammer dat je eerst 35 minuten reclame voor gfa moet kijken en hoe geweldig ze wel niet zijn en vervolgens laten ze van het echt interessante Italiaanse vuurwerk maar een beschamend kort stukje zien helaas.

Straks volgende aflevering kijken.

Heb gisteren ook de eerste aflevering gekeken. Thanks voor het posten! Italie blijft toch echt uniek en te gruwelijk. Wat een geweld. Heerlijk. Dit moet ik gewoon een keer meemaken.

Bedankt voor het posten Burning Salvo want zo kon ik ze toch nog zien en daar ben ik heel blij mee aangezien ik met al twee weken gek loop te zoeken in de gids wanneer de afleveringen op tv worden uit gezonden. Ik kan ze iig niet vinden, schiet mij maar lek :(

Gisteren PYROS op Discovery Showcase gekeken weet iemand of die seizoen 1 of 2 is ?
De aflevering ging over Mexico met LUX en festival Korea met Japan Luso en Korea.

Back
Bovenaan