Pyros Discovery Channel

Ondanks dat ik ze ook allemaal gezien heb ga ik zeker weten weer kijken. Hij staat nu ook voorgeprogrammeerd om op te nemen dus aankomend weekend ga ik kijken of ik hem op mijn pc kan krijgen om vervolgens op youtube te zetten:)

Leuk programma!

Shells klinkt toch betet dan mortieren.
Heerlijk, vuurwerk op tv!
En nog leerzaam ook hoe zo'n show in elkaar zit.

Heel leuk dus.
Dus zet allemaal de TV aan op Discovery Channel!

Het duurt overigens tot 22:00 uur.

Edit:

Na het reclameblok Fallas Valencia!

Laatst bewerkt:
Wat een leuke programma zeg!! Alle mensen praten vol passie over hun werk/hobby. Alles is top uitgelegd voor de kijkers thuis zodat de normale kijker ook alles snapt.
Echt even een uurtje genieten. Volgende week zeker weer kijken!!
Hoop dat er een dvd van uitkomt in de discovery webshop.

Superrrrrr programma! Heerlijk zo rond deze tijd, kunnen geen afleveringen genoeg van zijn. Mooi om te zien allemaal, kijk weeral uit naar volgende week!

Engelse reeks/ niet ondertiteld de aflevering van gisteravond 9 oktober 2012

Pyros Fire and Ice Part 1 of 3
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pyros Fire and Ice Part 2 of 3
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pyros Fire and Ice Part 3 of 3
+ YouTube Video

Met dank aan uploader: http://www.youtube.com/user/xechostormx?feature=watch

Ik zag vandaag weer een aflevering van pyros en komt nog 1
Heeft iemand ze op tape het ging over quebec, spanje een brandend beeld en rio

Beter laat dan nooit, alle afleveringen heb ik nu op youtube met Nederlandse ondertiteling.( behalve aflevering 8)

Episode 1

Episode 2

Episode 3

Episode 4

Episode 5

Episode 6

Episode 7

Episode 8 (zonder ondertiteling dus)

The moment we've been waiting for has arrived! Ladies and gentlemen, get your calendars out, Season 2 of PYROS will be airing on may 26th on Discovery! The first two episodes will be shown back-to-back to kick-start this amazing second season!!!

@Torrr, dat is dan wel seizoen 1 wat in NL nog uitgezonden word.

26 mei begint het 2e seizoen in Canada waarna het later wel weer hierheen zal komen.

Ik heb dit programma vorige week voor het eerst gezien. Jaja shame on me. Maar ik moet zeggen dat het in mijn ogen erg leuk in elkaar gezet is. :)

Haha, das toevallig
had t vorige week ook voor de eerste keer gezien :p
is idd een leuk en interessant progamma om naar te kijken
ik keek t samen met mn vader en die is niet zo heel erg van het vuurwerk en zelfs hij vond t leuk =p

Back
Bovenaan