Pyro's delight

Bedankt Rico voor jouw filmpje. Ik vond het ook een topbak zeker voor maar 20 euri's, de effecten waren echt enorm, zeker in een straat!! Zo'n pot voor deze prijs..in Nederland heb je voortaan geweldige potten die beter, mooier en goedkoper zijn dan in belgie.

Herken ze alle drie!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pyrosdelight.jpg

Laatst bewerkt:
Jammer dat ie wss volgend jaar naar 30 euro gaat, als ik de '33% korting' moest geloven..

Voor 20 koop ik er 3, bij 30 maar 1 en dan wat extra shock syndromes maar...

Ik weet 't daar ben ik ook geweest :D
Maar als ze alle 'nieuw'-aanbiedingsprijzen volgend jaar voor de volle mep verkopen ben ik bang dat ze een hoop klanten verliezen :s

Deze cake een weekje of zo terug toevallig nog omhoog zien gaan en inderdaad is deze cake zijn geld dubbel en dwars waard, eigenlijk ken ik voor dat geld bijna geen betere. Hopelijk blijft deze wel in prijs gelijk dit jaar.

Qua grote van de effecten zit het wel goed. Dit is namelijk de gekietelde broer van de nieuwe Gold Rush uit de X-treme Collectie van Vuurwerktotaal dat immers ook onder Vuurwerkvisie valt. Die nieuwe cake hebben we al wel in Nederland kunnen zien en de reacties waren lovend. Zie hier het topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28364-Gold-Rush-*Nieuw-2012*

ja die had ik dus ook 4x Gold Rush, nu ik zie dat er ook n pyro's delight is voor nog geen €20 is geen geld Gold Rush was 25euro :)

Dit was voor mij persoonlijk een van de toppers van vorig jaar, zeker gezien prijs - kwaliteit verhouding en deze moet er dit jaar zeker weer bij komen :)

Back
Bovenaan