Pyro's delight

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 01230
Artikelnaam: Pyro's delight
Bruto Gewicht: 1800 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Ga voor goud met deze Zena topbatterij! Effecten: tail, glitter, willow, titanium willow mine en strobe, allen uitgevoerd in goud en in salvo's geschoten.
Afmeting: 150 x 150 x 150
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 8 / 1
Adviesprijs: €24,95
Voorverkoop: €19,95

1230-Pyro's-Delight-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie uitwerking, maar net iets te veel ingezoomd voor een definitief oordeel. Het filmpje oogt goed. Deze pot zou ik graaag zien op een demo.

Geweldige bak! Eentje die er zeker moet komen! Is wel het jaar van strobing willows,bij Zena en Vuurwerktotaal. Wat helemaal niet erg is,haha,:D

Familie van de Gold Rush! Lijken beide toppertjes te worden, net als Jupilerfreak wil ik deze ook graag op een demo meemaken! :) Mooie combinatie van effecten en de salvo's lijken voor een goed gevulde lucht te zorgen.

Ik had deze al besteld bij Huisman Vuurwerk o.b.v. de video van Vuurwerkvisie, maar zo op film lijkt hij kleiner over te komen. Hoe beviel deze in het echt?

Ik had deze al besteld bij Huisman Vuurwerk o.b.v. de video van Vuurwerkvisie, maar zo op film lijkt hij kleiner over te komen. Hoe beviel deze in het echt?

Een top cake. Je gaat zeker geen spijt krijgen van je aankoop! Vond hem persoonlijk nog gaver dan Gold Rush.

Vond dit 1 van de beste cakes op de demoavond van Rowy. Heb 'm besteld. Heb de Gold Rush nog niet live gezien, wordt die binnenkort nog geschoten bij een winkeliersdemo in de buurt van Almere?

Mooie bak hoor: mooi effect+ tempo, neem hem in overweging voor volgend jaar, budget is nu helaas al ruim overschreden!

Ik had gisteren twee van deze cakes. Ik vond ze geweldig! De effecten zijn groot en worden in mooie salvo's geschoten. Voor de prijs van dit jaar is het een echte aanrader!

Heerlijke cake dit! Grote effecten, goede burst en heldere kleuren. Voor deze prijs een regelrechte topper!

Zonder twijfel voor mij de topper van de avond. Wat een tempo, wat een gevulde lucht, en wat een knallen. En dat voor maar twee tientjes!

Back
Bovenaan