Pyrofreaks Katwijk 18:00 uur vuurwerkshow 31 december 2019

SKULANG

VWC lid
Ook dit jaar hebben we Katwijk en omstreken weer laten genieten van onze vuurwerkshow. Dit jaar was ie spectaculairder dan ooit die wij nog moeilijk kunnen gaan overtreffen!

Christiaan van Pyromax heeft ons daar weer ontzettend mee geholpen om dit allemaal mogelijk te maken. Ook heeft hij het voor elkaar gekregen bij de gemeente Katwijk om salutes te mogen schieten.

Ook zijn wij die dag gevold door Katwijk actueel die daar een schitterende compilatie film van heeft gemaakt!

Heel veel kijk plezier,
Pyrofreaks Katwijk!!

Schietlijst
Screenshot_20200102-194952.jpg

FB_IMG_1578207985603.jpg

FB_IMG_1578207894661.jpg

Laatst bewerkt:
Hele dikke show! Wat is nou die '85 salute 2' ? Ik dacht dat jullie uitsluitend NL consumentenvuurwerk deden.

Hele dikke show! Wat is nou die '85 salute 2' ? Ik dacht dat jullie uitsluitend NL consumentenvuurwerk deden.

We kregen nu een keer de kans om dit eraan toe te voegen. We mochten ze alleen niet zelf schieten dat was de taak voor Pyromax. Het zal ook uitsluitend alleen maar consumenten vuurwerk blijven.:wink:

Wat een geweldige show, niet normaal!!!

Wat mij wel opvalt is het verschil tussen de linker en rechter code red vanaf 9:28 ongeveer. Bij de rechter hebben ze bezuinigd op het flash volgens mij.

WAUW!!
Grote klasse jongens, prachtig dit en wat een gaaf filmpje van jullie opbouw en de groep zelf, leuk om die beleving te zien!

We kregen nu een keer de kans om dit eraan toe te voegen. We mochten ze alleen niet zelf schieten dat was de taak voor Pyromax. Het zal ook uitsluitend alleen maar consumenten vuurwerk blijven.:wink:

Nou lekker toch, beetje goed de show afsluiten. Vroeg me meer af wat het betekend, maar dat zijn denk ik 2" salutes?

Mijn complimenten voor jullie aanpak!!! Zeer goed en professioneel en daarnaast natuurlijk een mega show!!

Super initiatief, dit zou toch veel meer onder de aandacht gebracht mogen worden. Dit is zoals het ook kan en hoort. Klasse gedaan.

Helemaal vet weer, net als elk ander jaar.

Ps : er zitten ook Noordwijkers tussen daar :angel:

Back
Bovenaan