PyroFreaks Katwijk 18:00 uur vuurwerkshow 2016

Moeten ook een beetje aan de veiligheid van de mensen denken.. locaties bij de kerk en marktplein zijn te klein om risico's te gaan nemen..

Groot gelijk, veiligheid voor alles. Andere locatie was inderdaad sfeervoller, maar dat moet niet ten koste gaan van de veiligheid. Bij zulke dikke shows kun je het permitteren dat er iets fout gaat doordat de locatie te klein bleek. Goede keus heren.

Heerlijke show weer jongens, wat een enorme hoeveelheid vuurwerk is daar weer de lucht in gegaan, super! Mooi stukje in de krant, maar zeker die waardering van het publiek, daar doe je het voor!

Locatie en manier van filmen is minder, maar het gaat om de show en die was top!

Als je die show 2014-2015 bedoeld met die GoPro's, dat was echt een te gekke film!!

Zo kom je nog eens wat tegen.. een filmpje van onze show van 2015, moet zeggen beter had ik ze nog niet gezien..

Ze gaan het dit jaar weer doen ja. Ze hadden op Facebook een actie om te doneren of sponsors. Volgens mij zelf meer dan afgelopen jaar

Gister vernomen dat ze nog niet echt weten waar ze willen gaan afsteken. Dit zullen ze een paar uur voor 18.00 uur doen. Werd mij verteld dat omdat er waarschijnlijk zoveel wind staat dan Niet bij de oude plek van afgelopen jaar wilden gaan doen.
Ik wacht ook rustig af.

Meestal word het wel bekend gemaakt op Facebook. Net was er op Facebook een foto met ontbijt en overleg hoe en wat stond erbij. Wachten het wel even af

Aangekomen rond kwart voor zes, was de politie ook ineens ter plaatse! Je kon er een keer op wachten! Ik dacht dat het niet door mocht gaan, maar was toch even polshoogte wezen nemen! Politie controleert en is in gesprek de heren van PFK! Ik hoorde 1 agent zeggen dat ze toestemming hadden en "Maak er een mooie show van!" Kijk eens aan, dat noem ik nog eens positief! Later dan gepland hebben we toch kunnen genieten van een mooie show! Heren van PFK bedankt maar weer en hopeijk tot volgend jaar!

vwIMAG5892.jpg

vwIMAG5893.jpg

Goedendag PFK liefhebbers,

Het is nog even wachten op de film, zodra hij er is komt hij op ons YouTube kanaal onze Pyro Freaks Katwijk pagina op FB en natuurlijk maak ik hier ook weer een topic aan!

Groetjes,
Gertjan Pyro Freaks Katwijk

Back
Bovenaan