PyroFreaks Katwijk 18:00 uur vuurwerkshow 2016

SKULANG

VWC lid

Schietlijst:
Shaft
Shaft/ Splitonium
1k Sparkling Snow
6x Scar
2x Big Momma
2x Area 51
2x Imperial Blink
2x Cruel Traction
2x Event Flash of the god's
2x Black out Eight
2x Crash Box
2x Chosen One
2x Transbomber

Finale:
2k Zena crackling Shaped
1k Secret Salute
1k Return of the phoenix
1k Cruel Cannon

Veel kijk plezier,
PyroFreaks Katwijk

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel erg mooi zoveel vuurwerk bij elkaar!
Heb wel het idee dat er redelijk vaak wat door elkaar schoot. Of ik begrijp de combinaties niet zo :p

Heel erg mooi zoveel vuurwerk bij elkaar!
Heb wel het idee dat er redelijk vaak wat door elkaar schoot. Of ik begrijp de combinaties niet zo :p

Klopt, we hadden al die boxen verdeeld over twee plekken en doorgelont. Het begin ging goed alleen later stopt rechts ermee, dus die moesten we weer opnieuw aansteken.
Dat is het risico van doorlonten. :rolleyes:

Pas op. Hiermee ga je straks ten onder. Zeker nu er zoveel bekendheid is ontstaan rondom de vuurwerkshow en de mensen die dit organiseren. Gemeenten willen zich hier niet aan binden. Ookal is het een particulier initiatief, toch moet er iemand aansprakelijk zijn voor wanneer het fout gaat. Wanneer je zo'n show op welke manier ook van tevoren bekend maakt mogen ze al een evenementenvergunning eisen. Dit heb ik zelf ook helaas ondervonden.

De show zelf was weer prachtig hoor! Dik in orde. Maar wat mij wel opvalt is dat het op deze locatie veel minder sfeer heeft. Ook de manier van filmen is veel statischer, geef mij maar de GoPro beelden van dichtbij!

Eens, maar in aanloop naar maken wij nooit wat bekend ofzo, pas op de dag zelf een uur van te voren hoort men wat van ons.. De FB pagina is meer voor de maand januari waar iedereen dan zijn foto's en filmpjes op kan plaatsen.. De aandacht ebt na deze maand vanzelf weer weg en als de r in de maand komt begint het bij ons weer te spelen, maar bij al die anderen pas 3 dagen van te voren..

Gaaf hoor, weer een positief stukje in het nieuws.
Daar kunnen we er geen genoeg van hebben.

Prachtige show!!

Laatste stukje van het krantenartikel moet toch mooi zijn om te lezen voor jullie: En met de laatste schoten de lucht in werden de mannen van Pyro Freaks Katwijk met luid applaus bedankt voor hun geweldige show,die zeker niet onder doet voor vuurwerk op Konningsdag!

Deze wilde ik jullie niet onthouden! Zelf ook gefilmd bij de 18:00 show van PyroFreaks Katwijk! Hierin zie je wat voorwerk en daarna de show vanaf 1:50! Enjoy!

Heerlijke show weer jongens, wat een enorme hoeveelheid vuurwerk is daar weer de lucht in gegaan, super! Mooi stukje in de krant, maar zeker die waardering van het publiek, daar doe je het voor!

Locatie en manier van filmen is minder, maar het gaat om de show en die was top!

Back
Bovenaan