Pyroforum Haltern 2010

Ik hoop dat jullie het allen naar de zin hebben gehad en de duitse organisator dhr Stabe jullie niet teleur heeft gesteld.
Door werk ( klusje Colourz 2010 in Boxmeer ) en prive omstandigheden heb ik het moet laten afweten.
Het is een jaarlijk terugkerend evenement dus hopenlijk als het niet samenvalt met de Fallas kunnen we daar nog meer landgenoten verwelkomen volgend jaar.

Ik hoop dat er veel foto's en een aantal films zijn gemaakt.
Jack kennende zal dat goedkomen en hoop ze spoedig te mogen bewonderen hier op het forum.

Laatst bewerkt:
goede morgen ik ben er ook geweest en vond het wel een geslaagde demo met super lekker shels maar vond het wel een beetje jammer dat er lange pauze´s tussen zaten maar dat kon de pret niet drukken en lekker veel salute´s was samen met de vrouw en heeft ook er genoten voor de rest was het wel super geregeld je kon een hapje eten en drinken dus ik vond het wel een kicken avond!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Wat een afknapper zeg, net te vroeg de trein naar huis gepakt :frusty:

goede morgen ik ben er ook geweest en vond het wel een geslaagde demo met super lekker shels maar vond het wel een beetje jammer dat er lange pauze´s tussen zaten maar dat kon de pret niet drukken en lekker veel salute´s was samen met de vrouw en heeft ook er genoten voor de rest was het wel super geregeld je kon een hapje eten en drinken dus ik vond het wel een kicken avond!!

Die pauzes waren wel erg lang, sowieso schoot het allemaal voor geen meter op.. behalve het eten, dat was na een uur al helemaal leegverkocht.

Zat zeker goed vuurwerk tussen maar dit was meer iets voor op een warme zoveravond met een bak bier erbij dan zo'n windkracht4 avond in maart..

Laatst bewerkt:
De laatste grote shell van de avond.
en 12 inch van 10 jaar oud.
en hij doet het nog prima hoor.

movie

Dan komen deze uit de oude voorraad van Haarman vuurwerk enschede.

Het was een prachtige 300 mm shell,de sfeer in Haltern was ook enorm

Laatst bewerkt:
Klaas en Richard Haarman waren er ook.
een geweldige man. leuke verhalen in het hotel onder het eten.
uiteraard over vuurwerk.
en Richard kan ook hele mooie vuurwerk foto's maken.
misschien zien we er nog wat van terug?

ook ik heb deze demo bezocht en kan me geheel bij iedereen aansluiten :D
Al met al een lekkere lange demo, maar dit kwam ook vooral doordat er erg lange pauzes tussen zaten (ook doordat er telkens brandjes geblust moesten worden, er stonden soms dozen in de hens :D).
Ook ik ben vroegtijdig nar huis gegaan, het was net elf uur geweest en de meeste vonden het wel welletjes..er moest ook nog 1,5 naar huis gereden worden.
Na het filmpje van vinnie dus heel erg spijt van gehad :sad: had hem graag willen zien!
Onder de indruk was ikzelf van ABA, Botmer en Tropic. Van Zink had ik eigenlijk iets meer verwacht, maar kwaliteit blijft het :D

Panorama foto bestaande uit 19 verticale geschoten foto's.
orgineel was 28,4 MB , helaas moeten verkleinen tot max 10 MB
daar bleef nog iets van 60% van het orgineel van over.

KLIK HIER voor de panoramafoto van het opbouw terrein op het vliegveld in Marl.
13133 x 1984

Prachtige salutes en malteese bommen. Wat ik ook al erg leuk vind om alleen al te luisteren naar jack ze gingen erg hard zo te horen:p. Volgens mij moet je er daar ook paar van hebben ofniet jack:p

Ik ben 2 dagen geweest bij het Pyroforum in Haltern.
En heb dus ook film beelden van de eerste dag.
10 meter achter het hotel had je een vijver.
en om de buitenrand van de vijver stond het kleine vuurwerk opgesteld.
theater en consumenten vuurwerk.
In totaal heb ik een uur aan film materiaal van de eerste dag.
hier onder is alvast het eerste deel van dag 1.

+ YouTube Video

op de eerste dag heb ik ook nog wat foto's kennen schieten vanaf het balkon waar wij zaten.

GroteFoto-YGLIPFKH.jpg

GroteFoto-KZ48B4KF.jpg

GroteFoto-HZY7W8P4.jpg

GroteFoto-IFBNYVBQ.jpg

GroteFoto-PRM4OLDN.jpg

GroteFoto-JCSTMKCS.jpg

GroteFoto-RHGLWJAG.jpg

GroteFoto-UOXAZZJB.jpg

GroteFoto-EYYWKL3Y.jpg

GroteFoto-AAUINHPT.jpg

GroteFoto-3EEKPK6L.jpg

GroteFoto-NEOR6DNK.jpg

GroteFoto-IGVOFMEA.jpg

GroteFoto-QLJ3BSOC.jpg

GroteFoto-8TKTYIJP.jpg

GroteFoto-KFV33CPQ.jpg

GroteFoto-8JTXQZTE.jpg

mooie foto's en filmpjes Vinnie :D
Denk dat je je wel vermaakt hebt, zou ik iig ook wel doen :p iig bedankt voor het delen ervan.

En dan hier het 2e filmpje van deze lange Demo. Dit keer van de Firma Zink. allen onder ons bekend van onder andere de befaamde zink 901en 902 raketten. die men ook vol trots dan ook nog even lieten zien en horen natuurlijk. Dit als start van hun Demo.

Verder zijn te zien van hun: andere sier raketten, bommen, Singleshots en bombettes:

*klik* hier om het filmpje te bekijken of te downloaden :)

Foto's genomen op 20 maart van de demonstratie van het evenementen vuurweerk op het Pyroforum.

GroteFoto-6XCOU3CV.jpg

GroteFoto-HUMRYAYY.jpg

GroteFoto-PMTMZUCE.jpg

GroteFoto-37VFLNKC.jpg

GroteFoto-VJQSPBUI.jpg

GroteFoto-SPHATRSE.jpg

GroteFoto-FIGGWKYP.jpg

GroteFoto-BOE3AYKN.jpg

GroteFoto-36YKCHKK.jpg

GroteFoto-L7UO8KMT.jpg

GroteFoto-CCWFY3DV.jpg

GroteFoto-IYYDQAKX.jpg