PyroRJ
VWC lid
5% is hier niet meer toegestaan toch?
Nou ik weet niet of ik juist zit, maar dit is de 1.4 versie voor wss Nederland met ook 5%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
5% is hier niet meer toegestaan toch?
Nou ik weet niet of ik juist zit, maar dit is de 1.4 versie voor wss Nederland met ook 5%
Dat dacht ik ook, maar het staat er wel bij. Net als het VS filmpje. Je kan het niet meer volgen, we gaan het zien in de straat.5% is hier niet meer toegestaan toch?
Ik zie het idd, ik was ff in de war door al dat kooiengedoeHeb het even opgezocht, 5% flash is inderdaad het maximale voor 1.4, alles wat boven de 5% flash zit per tube valt automatisch onder 1.3.
Laten we weer ontopic over de Pyroclasm gaan!
Iemand die weet waar deze voor een leuke prijs te vinden is? Rond Zwolle, Utrecht of Leiden (kom ik allemaal langs).
Ik heb er al 1, maar wil er nog 1 voor de 29ste. Moet wel 160 +/- zijn.
Haha geweldig en ook op film neem ik aan?Iemand die weet waar deze voor een leuke prijs te vinden is? Rond Zwolle, Utrecht of Leiden (kom ik allemaal langs).
100% en de 29ste ook hier onlineHaha geweldig en ook op film neem ik aan?
Ook een goeie tip zeg! Tnx!!Voorburg te ver? Rembrandt vuurwerk. Op de cent na.
Kuiper Koekange heeft hem op voorraad staan voor 159,95Iemand die weet waar deze voor een leuke prijs te vinden is? Rond Zwolle, Utrecht of Leiden (kom ik allemaal langs).
Strik erom Mark.Toch wel een vet bakkie!
Tilburg en Steenbergen had ze laatst ook in de aanbieding.. scheelde veel. Maar dat zal nu wel niet meer.Ver weg man voor 1 doosje.
Koekange.
Ver weg man voor 1 doosje.
Koekange.