PyroRJ VWC lid dinsdag om 21:31 #61 Q12307 zei: Nou ik weet niet of ik juist zit, maar dit is de 1.4 versie voor wss Nederland met ook 5% Klik om te vergroten... 5% is hier niet meer toegestaan toch?
Q12307 zei: Nou ik weet niet of ik juist zit, maar dit is de 1.4 versie voor wss Nederland met ook 5% Klik om te vergroten... 5% is hier niet meer toegestaan toch?
Q12307 VWC lid dinsdag om 21:33 #62 PyroRJ zei: 5% is hier niet meer toegestaan toch? Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook, maar het staat er wel bij. Net als het VS filmpje. Je kan het niet meer volgen, we gaan het zien in de straat.
PyroRJ zei: 5% is hier niet meer toegestaan toch? Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook, maar het staat er wel bij. Net als het VS filmpje. Je kan het niet meer volgen, we gaan het zien in de straat.
Q12307 VWC lid woensdag om 06:29 #64 Heb het even opgezocht, 5% flash is inderdaad het maximale voor 1.4, alles wat boven de 5% flash zit per tube valt automatisch onder 1.3. Laten we weer ontopic over de Pyroclasm gaan!
Heb het even opgezocht, 5% flash is inderdaad het maximale voor 1.4, alles wat boven de 5% flash zit per tube valt automatisch onder 1.3. Laten we weer ontopic over de Pyroclasm gaan!
PyroRJ VWC lid woensdag om 10:04 #65 Q12307 zei: Heb het even opgezocht, 5% flash is inderdaad het maximale voor 1.4, alles wat boven de 5% flash zit per tube valt automatisch onder 1.3. Laten we weer ontopic over de Pyroclasm gaan! Klik om te vergroten... Ik zie het idd, ik was ff in de war door al dat kooiengedoe
Q12307 zei: Heb het even opgezocht, 5% flash is inderdaad het maximale voor 1.4, alles wat boven de 5% flash zit per tube valt automatisch onder 1.3. Laten we weer ontopic over de Pyroclasm gaan! Klik om te vergroten... Ik zie het idd, ik was ff in de war door al dat kooiengedoe