Pyro Tsunami

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 7754
Artikelnaam: Pyro Tsunami
Bruto Gewicht: 15500 gram
Netto kruitgewicht: 1906 gram
Aantal schoten: 210 schoten
Effectomschrijving: Een stortvloed aan schoten! Iedereen staat versteld, met deze compound haal je 100% de WAUW-factor in huis!
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm/ 25 mm
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

7754-pyro-tsunami.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dan, die klapt er even lekker op!! Perfecte opener voor een showtje mits de prijs goed is.

Wat een leuke box. Perfect om de avond mee te beginnen. Ben benieuwd naar de prijs.

Mooi stukje vuurwerk. Vind dat Wolff zich met dit soort bakken echt aan het onderscheiden is. The Fast Mission, The Scream, Utah en Cool Beauty vind ik hier ook voorbeelden van. Hoewel ik (nog) geen lijstje nieuwe producten voor dit jaar heb zou Wolff hier zeker een groot aandeel in krijgen.

Zeker een leuke box, heel erg gaaf dat begin zo met de tails, prachtige kleuren, alleen de effecten vind ik niet echt een waardevolle toevoeging. In een groter kaliber wel, anders had ik het wellicht bij wat ''stille'' effecten gelaten. Fish/fallings leaves e.d.

Bij een dealer ergens in 't Gooi voor 118,95. Heb 'm zelf al besteld. Ben benieuwd hoe die in het echt gaat zijn. Rap bakkie zo te zien.

Monsterlijke box! Net zo monsterlijk als zijn broertje de The Fast Mission! Vind deze denk ik nog mooier dan die andere. Iets meer opbouw met de tails, en een nóg dikkere finale (hoewel een thunderstormpje deze natuurlijk helemaal af maakt.... :wink: )

Welke van de 2 boxen vinden jullie dikker? en zou je zoiets aanschaffen?

Ik vind 'm toch zeker het geld wel waard, denk in tweevoud en over 2 posities toch een heerlijke pre-finale bak.

Back
Bovenaan