Pyro Tsunami

Video van Pyro Heinsberg vanaf 5:58

Deze maakt het toch wel waar hoor! Wat een geweldig tempo! Jammer van de pauzes, maar dat is altijd te verhelpen. Heerlijke beuker!

Mij helaas ook te duur, vindt dit eerder een 80-90 box. Ziet er verder wel mooi uit, maar heb de tailgate al 2x en een fire festival

Ik vond m best mooi, boeketjes wat klein, eindsalvo ging daar dik overheen

Ai €150 lees ik nu? Das stuk te veul...

Flink grote doos, maatje groter dan de Obsessed. Even een blik in de openstaande doos :)
20230104_140217.jpg

20230104_140254.jpg

Laatst bewerkt:
Hmmm... ik persoonlijk vind dit soort doosjes geweldig. Wat ze beter hadden kunnen doen met die verschrikkelijk kleine boeketjes, dat ze daarvoor in plaats mooie rainbow color crossettes hadden gebruikt. Dan betaalde ik meteen zonder probleem die 150 euro! Nu blijf ik altijd twijfelen, want ik zit echt met die kleine boeketten in mijn maag, zo zonde dat ze dit erin hebben gepleurd zonder even na te denken en te checken of het totaalplaatje wel zou kloppen. Met crossettes erin had je de perfecte silent box.

Hmmm... ik persoonlijk vind dit soort doosjes geweldig. Wat ze beter hadden kunnen doen met die verschrikkelijk kleine boeketjes, dat ze daarvoor in plaats mooie rainbow color crossettes hadden gebruikt. Dan betaalde ik meteen zonder probleem die 150 euro! Nu blijf ik altijd twijfelen, want ik zit echt met die kleine boeketten in mijn maag, zo zonde dat ze dit erin hebben gepleurd zonder even na te denken en te checken of het totaalplaatje wel zou kloppen. Met crossettes erin had je de perfecte silent box.

Ik heb hem vorig jaar aangeschaft voor €100 en voor dat geld vond ik hem wel waard en niet meer! Je kan voor dat geld beter een fire festival en of een tailgate fan aanschaffen.

Ik heb hem vorig jaar aangeschaft voor €100 en voor dat geld vond ik hem wel waard en niet meer! Je kan voor dat geld beter een fire festival en of een tailgate fan aanschaffen.

Aha, voor dat bedrag kan je idd beter beide kopen, maar nogmaals, hadden ze die kleine boeketjes vervangen voor crossettes dan had ik het waarschijnlijk gekocht. Enne, ik heb de Fire Festival nog liggen, had die al veel eerder gekocht, volgens mij al in het eerste jaar dat die uitkwam, maar heb 'm nog steeds liggen, iedere keer na dikke compounds te hebben afgestoken, heb ik deze laten liggen omdat ik persoonlijk vond dat deze niet mee kon gaan met het andere geweld. Dit jaar steek ik 'm wat eerder af, heb ook toevallig dit jaar de Tailgate fan gekocht met de BF actie, anders had ik het niet gedaan want vond de prijs te hoog. Dus omdat ik beide nu heb, zocht ik eigenlijk een mooie compound om te combineren, ik zag dus de Pyro Tsunami en het begon heel mooi totdat die kleine boeketjes er tussendoor kwamen, ze verpeste het verder voor mij. Helaas.

De details zijn leuk en je bent meteen wakker. Toegevoegd aan de winkelmand dus we gaan het zien over 3 weekjes.

Back
Bovenaan