Bram halfblind door vuurwerk: ‘Het was een klein potje’

Er is dit jaar blijkbaar niet genoeg mis gegaan dus komen ze maar met verhalen uit het verleden...zucht

aangezien het een herhalingsbericht is, vindt ik dit inhoudelijk echt zeer slecht. Wat is het doel nu van dit bericht? gebruik dit dan om het dragen van een bril te promoten o.e.d.

mijn reactie is dan ook: vuurwerkbril?

EDIT: had niet gezien dat het om een video ging...

Laatst bewerkt:
Wat een pipo...

Heb even het filmpje gezien, blijkbaar hing ie met z'n hoofd erboven en ging het meteen af...

Zijn oplossing en voorstel ?

"Het vuurwerk zo maken dat als er iemand binnen een straal van 8 meter staat het vuurwerk niet af kan gaan. iets met laser stralen of zoeits. Ik denk dat dat redelijk makkelijk is."

:bonk: :bonk: :bonk:

De media grijpt nu nog alles aan om vuurwerk in een kwaad daglicht te zetten voordat de maand januari weer voorbij is en mensen zich gaan richten op carnaval waar ze zich weer lekker klem kunnen zuipen.Inclusief de mensen die voor een vuurwerkverbod zijn. Daar beginnen ze straks weer over te zeuren. Harde muziek etc etc. :frusty:

Wat een pipo...

Heb even het filmpje gezien, blijkbaar hing ie met z'n hoofd erboven en ging het meteen af...

Zijn oplossing en voorstel ?

"Het vuurwerk zo maken dat als er iemand binnen een straal van 8 meter staat het vuurwerk niet af kan gaan. iets met laser stralen of zoeits. Ik denk dat dat redelijk makkelijk is."

:bonk: :bonk: :bonk:

Lol straks 500 euro neerleggen voor een 25shots 20mm blokje hahaha

Nou, het positieve hieraan is wel dat deze goede man niet zegt dat het vuurwerk verboden moet worden, slechts dat het afsteken veiliger moet gebeuren. Wat dat betreft geef ik hem toch enige credits.

De media grijpt nu nog alles aan om vuurwerk in een kwaad daglicht te zetten voordat de maand januari weer voorbij is en mensen zich gaan richten op carnaval waar ze zich weer lekker klem kunnen zuipen.Inclusief de mensen die voor een vuurwerkverbod zijn. Daar beginnen ze straks weer over te zeuren. Harde muziek etc etc. :frusty:

Het is echte te gek voor woorden ja...

Ik reageer weinig op dit soort berichten maar heb t idee dat ook hier genoeg fout gegaan is door degene die hem afstak. Erboven hangen, geen idee of ie een vuurwerkbril op had etc.

En zoals jullie al zeggen..oude koeien....

Ik ken het verhaal, woon 15 km in de buurt.
Deze man had een duits weco potje net over de grens gekocht.
Dat doe ik ook al 20 jaar, en nooooit is er een klein potje meteen afgegaan.
Misschien heeftie een weigeraar afgestoken?
iig met zn hoofd erboven gehangen. Fout fout dom fout.

Back
Bovenaan