Het is al mijn 3e reactie in januari over dit product... maar op de film van Mike komt hij toch écht ongeëvenaard over. Absoluut de beste bak van Nederland wat mij betreft. Wat een prachtige show zit er in deze doos. Hij gaat er echt 100% komen. Moet!
Hou je een beetje in! Ik heb bewust niet in dit topic gereageerd, om een `hype` te voorkomen. Zo gaan winkeliers alleen maar die prijzen verhogen

Gelukkig voor ons zit daar ook concurrentie in

Maar goed 2x besteld (en dat is geen grapje). En ja ik ben een beetje gek
Dit jaar wil ik het echt anders aanpakken dan voorgaande jaren, geen 20-25 losse cakeboxen want op een moment gaat dat vervelen... Dit jaar alles per 2 en dan maar 10 iets afsteken en knallen in de straat. Ja wordt gefilmd! Nu alleen hopen op goed weer.
Nou vooruit dan maar: deze cakebox vind ik echt SUPER! Meestal ben ik niet zo van veel afwisseling in effecten, maar dit zijn stuk voor stuk kwaliteits effecten, waar je echt van kan genieten bij elk geschoten effect. De volle pond zou ik er nooit voor over hebben, zelfs niet bij zo'n TOP box, maar met een groep is dit erg goed te doen weer. Gelukkig heb ik em voor een mooi prijsje kunnen scoren

Nu al
Even off-topic, daarom onder mijn eigen post.
Helaas heeft het corona virus hier ook zijn gevolgen; alle bestellingen tot grote spijt geannuleerd. Ik zal mij er verder niet over uitlaten, maar een grote plus naar de verkopers binnen dit forum voor het begrip en de mogelijkheid tot het annuleren van alle bestellingen, en het terugstorten van het geld
*Puntje voor mogelijk andere crewleden die nu kijken om mogelijk bepaalde bestellingen te annuleren. Het gaat hier niet om het annuleren van één of twee bestellingen, maar om bijna 3k aan bestellingen.
Daarnaast ben ik flink aan het sparen voor een eigen onderneming en dat vraagt om bepaalde keuzes die gemaakt moeten worden... i.c.m. de gevolgen van het coronavirus hier thuis heeft dat geleid tot het bovenstaande.
Ondanks alles dit jaar blijf ik uiteraard een groot vuurwerkliefhebber en een trouwe bezoeker van dit forum. Ik wens alle andere crewleden het mooiste en geniet graag met jullie mee na o&n van al het beeldmateriaal
O.a. 2x Pyro en Papel wordt daarom verplaatst naar een ander jaar, MITS dezelfde kwaliteit blijft behouden. De Triple-X, 4x de Noi-Z en zo ook vele andere producten ook (mits behoud van kwaliteit).
Groetjes!
Ps. Ik zal deze post niet onder al mijn bestelde producten neerzetten, maar wel hier onder de Pyro+Papel, omdat ik hier erg naar uitkeek en denk vele andere crewleden ook (van het beeldmatetiaal).