Pyro Battle 2011

aah, is er iemand die hier gaat en die nog een plekje in de auto heeft voor een enthousiaste vwc'r? ( omgeving limburg)

Men probeert het in Osnabruck te houden, maar de vergunning is nog niet helemaal rond...zodra er meer bekend is laat men dat horen :D

Programma ziet er echt top uit. Dat beloofd een mooi avondje te worden :) Ga zeker mijn best doen om hierbij aanwezig te zijn!

Ik zou hier ook hel graag bij willen zijn alleen heb ik ouders die het gekken werk vinden om een paar uur te rijden voor een vuurwerkshowtje(wat het in hun ogen is want voor mij is een show als deze natuurlijk veel meer:p). Mijn ouders vinden normaal gesproken een half uur al te ver rijden. Toch ga ik hier zeker proberen bij te zijn.

Ik zou hier ook hel graag bij willen zijn alleen heb ik ouders die het gekken werk vinden om een paar uur te rijden voor een vuurwerkshowtje(wat het in hun ogen is want voor mij is een show als deze natuurlijk veel meer:p). Mijn ouders vinden normaal gesproken een half uur al te ver rijden. Toch ga ik hier zeker proberen bij te zijn.

ik ga er miss ook wel heen,dan kan je meerijden als je wilt

hmmzzz, kzal eens kijken of Zwolle ook heen kan. Moet ik ff met de vrouw overleggen.
Word nog ff een harde dobber, maargoed dit klinkt wel erg goed.
greetzz

ps: net ff zitten kijken, is maar twee uuur rijden. ;-)

zijn er toevallig mensen uit de omgeving Ede/Veenendaal die hier heen gaan? Ik hoop van wel! Als het dan nog mogelijk is ga ik graag mee. Heel misschien dat ik dan ook zelf wel een auto heb+rijbewijs:p

zijn er toevallig mensen uit de omgeving Ede/Veenendaal die hier heen gaan? Ik hoop van wel! Als het dan nog mogelijk is ga ik graag mee. Heel misschien dat ik dan ook zelf wel een auto heb+rijbewijs:p

Mijn ouders wonen in veenendaal en daar ben ik soieso in het weekend...misschien dat ik de auto mee kan nemen...zo ja dan mag je uiteraard meerijden!

als iedereen toch gaat reageren dat ze erheen gaan,bij deze zal ik en nog paar anderen ook aanwezig zijn
ben beniewd!

hmmzzz, kzal eens kijken of Zwolle ook heen kan. Moet ik ff met de vrouw overleggen.
Word nog ff een harde dobber, maargoed dit klinkt wel erg goed.
greetzz

ps: net ff zitten kijken, is maar twee uuur rijden. ;-)

Zwolle :bye: Als je gaat kan ik dan mee? Woon dicht bij zwolle :p

Back
Bovenaan