PSE (stage) vuurwerk Arena Amsterdam 01-07-2008

Arjan

VWC lid
Sommigen hebben het waarschijnlijk op het nieuws gezien, vanmorgen werd het nieuwe Ajax shirt in de Arena getoond aan het publiek en de pers. Gisteravond en vanmorgen liep ik mee met Dream Fireworks uit Enschede om het werken met PSE beter te leren begrijpen en daar was dit een mooie kans voor :bye:

Er stond helemaal op het dak boven de Arena e.a. opgesteld aan knallen, ballonnen en bengaals vuur en binnen 33 seconden was aardig wat uurtjes werk en arbeid afgestoken en konden we het weer opruimen :D

Ik heb er een korte impressie van gemaakt en wil deze natuurlijk met jullie delen. Het gaat hier dus om PSE (Pyrotechnische Speciale Effecten) voor een presentatie overdag dus geen bonte boekketten en weet ik het wat allemaal... :wink:

HIER vind je de montage...

Laatst bewerkt:
Bijzonder fraai deze beelden Arjan, waarvoor dank.
Leuk om ook eens een setup van PSE vuurwerk te zien.
Inderdaad, net wat je zegt, binnen halve minuut is het weer voorbij.
Terwijl daar heel veel werk aan vooraf is gegaan.
Vroeg uit de veren vanmorgen. Om 09.15 uur afgestoken.
Goed bezig Arjan, leuke en sfeervolle impressie.
En leuk om de mannen van Dream weer eens in beeld te zien

:bye:

Leuke impressie Arjan, bedankt voor het delen:)
Die klappen, waren dat de zogenaamde cocusions?

Edit:
Zie net op het nieuws een stukje hier over, daar was ook een stukje van het vuurwerk te zien maar dan van beneden gefilmt. Jammer dat ik het niet wist, anders was ik even langs gekomen om van beneden een kijkje te nemen

:bye:

Laatst bewerkt:
Mooie impressie film Arjan, wel een kick om zo op de ArenA te staan op de dak. duidelijke beelden, leuk om te zien die knallen. :)

Leuk in elkaar gezet Arjan, ik had heel dit gebeuren live bekeken op ajax.tv om 9 uur had ik alles al klaar staan en het vuurwerk was 9.15 uur?

Vond het erg gaaf dat vuurwerk op de arena :cool:
Gaaf man, erg netjes in elkaar gezet Arjan!

Bedankt Arjan het ziet er erg goed uit!

Ben jij zelf de papieren aan het halen om vuurwerk te gaan schieten ofzo? Ik zie de laatste tijd zo veel mooie filmbeelden op internet van je verschijnen bij verschillende vuurwerk bedrijven.

Ga zo door zou ik zeggen! :)

Filmpje zelf is leuk in elkaar gezet, dergelijk soort vuurwerk werd ook gebruikt bij bevrijdingsdag op de Erasmusbrug te Rotterdam. Heel apart wel ja. Prima bijdrage van Arjan weer. Patrick (afcajax) was er wellicht ook bij?

De rest vind ik overigens minder mooi, had wel een ongelukje mogen gebeuren haha. Zou niet best zijn voor Frits Pen, maar het zou een hele boel andere mensen een pleziertje doen. :p

Filmpje zelf is leuk in elkaar gezet, dergelijk soort vuurwerk werd ook gebruikt bij bevrijdingsdag op de Erasmusbrug te Rotterdam. Heel apart wel ja. Prima bijdrage van Arjan weer. Patrick (afcajax) was er wellicht ook bij?

De rest vind ik overigens minder mooi, had wel een ongelukje mogen gebeuren haha. Zou niet best zijn voor Frits Pen, maar het zou een hele boel andere mensen een pleziertje doen. :p

Dit is weer eens heel wat anders dan GV (Groot Vuurwerk) en dit klapt behoorlijk kan ik je zeggen als je er een paar meter vanaf staat. Afcajax is trouwens niet overal bij :D

Wat bedoel je met een ongelukje? Omdat het voor Ajax was of niet? :wink:

ben jij zelf de papieren aan het halen om vuurwerk te gaan schieten ofzo? Ik zie de laatste tijd zo veel mooie filmbeelden op internet van je verschijnen bij verschillende vuurwerk bedrijven.

Haha idd vraag ik me ook af :) dus is dat zo Arjan ?

Verder mooi filmpje man :)

Ik heb nu pas de tijd gevonden om de film te bekijken (tijdje in een ander huis opgepast), maar serieus prachtig dat je dit met ons deelt Arjan! Eens wat anders als een gewoonlijke vuurwerkshow, je ziet hier inderdaad nooit beelden van de opbouw e.d., zeer interessant. :D

Bedankt! Ben benieuwd met wat ons nog meer te wachten staat, je komt telkens met nieuwe dingen! :)

Vorige week vrijdag was ik ook aanwezig met Dream Fireworks bij het Concert By The Sea voor het Kurhaus in Scheveningen. Daar hielp ik mee met 1 van de 2 confettiblasters waarmee ik aan de linkerkant van het podium de pier vol moest blazen met dat spul, en daar heb ik uiteraard ook e.a. gefilmd. Ik moet alleen nog even tijd vinden om een kort filmpje in elkaar te knutselen maar deze komt er z.s.m. aan.

Verder staan er nog wel wat PSE werkzaamheden op het programma, dus als ik meer heb meld ik me weer.. :bye:

Back
Bovenaan