Leek 09-05-2008

moontan

VWC lid
Wanneer: Vrijdag 9 mei 2008
Waar: Leek (provincie Groningen)
Tijdstip: 22:00 uur
Kaliber: onbekend
Wie: Katan Vuurwerk

Leek - Van vrijdag 9 mei tot en met maandag 12 mei 2008 wordt in het centrum van Leek weer de Pinksterkermis georganiseerd. Maandag 12 mei vindt tussen 08.00 en 18.00 uur de traditionele Pinkstermarkt plaats. Dit jaar is het vuurwerk terug op de vrijdagavond om 22.00 uur op het parkeerterrein bij de Albert Heijn aan de Samuel Leviestraat.

Vroeger (tot begin jaren 90 van de vorige eeuw) was er op de openingsdag van de kermis 's avonds een vuurwerk. Dit vuurwerk werd afgestoken bij de haven. Om verschillende redenen moest met het vuurwerk op deze locatie gestopt worden. Vanwege het vuurwerk kan er op vrijdag 9 mei na 21.00 uur geen gebruik gemaakt worden van dit parkeerterrein.

Op vrijdag 9 mei om 15.00 uur wordt de kermis feestelijk geopend door de gezamenlijke colleges van de gemeenten Leek en Noordenveld met een ritje in de botsauto's. De leerlingen van de basisscholen van de gemeente Leek en Nietap krijgen een vrijkaartje voor de attracties die aan de openingsactie meedoen

Laatst bewerkt:
Neen Lars, helaas niet. Helemaal niet bekend wie er gaat schieten en wat er geschoten gaat worden.
Ik denk dus dat je op de bonnefooi moet gaan en kijken wat het gaat worden.

:bye:

Ja ik ga 100% zeker heen. Ik zal de gemeente leek eens raadplegen of die meer weten:) Zijn er nog meer mensen die komen?:)

Laatst bewerkt:
Het zal gaan om consumenten vuurwerk tot 500 gram,de producten komen uit de Profi-lijn.

Gr 500gram

Als er niks tussen komt (zoals onoverkomelijke moeheid na een 8urige werkdag in de warmte) maak ik er een lekker (race?)fietstochtje van :)

oke ik sta met een statief en camera en ik ga gerwin met zijn vwc shirt opzoeken:)

Laatst bewerkt:
Zo weer terrug :) nadat het een half uur was verlaat ging het toch door. Was alleen consumenten maar voor de rest was het wel geinig alleen kort van duur. Iets van 5 minuten foto's komen morgen :)

vond het een leuk showtje :) leuk gerwin om je ff te zien echt praten hebben we niet gedaan maar dat komt bij een andere show nog wel:) ik heb he gefilmt en die zal ik morgen online zetten

vond het een leuk showtje :) leuk gerwin om je ff te zien echt praten hebben we niet gedaan maar dat komt bij een andere show nog wel:) ik heb he gefilmt en die zal ik morgen online zetten

Je kan hem nu wel bekijken en had ik gelijk Lars over het filmpje of is die toch wel redelijk goed?

Was best een leuk showtje, werd goed doorgeschoten. Wel 'n beetje kort inderdaad, maar mooi om Profi's vuurwerk eens te zien. Goed spul, harde knallen soms, en felle kleuren in soms verrassend grote boeketten, hoewel ik de eerste (waaier) niet als iets van Profi herkende (Marijn?)...zal wel aan mijn (gebrek aan) parate kennis liggen, zal de lijn nog eens bijlangs kijken :rolleyes:

edit; o verrek, die eerste kan wel gewoon de General/Super 500 zijn geweest!
Zoja, dan valt die mij in 't echt toch een beetje tegen tov filmpjes en prijs, had meer geweld en snelheid verwacht...

Laatst bewerkt:
Das idd de supper 500 :)

leek_09_05_2008_022__medium.jpg

leek_09_05_2008_030__medium.jpg

leek_09_05_2008_016__medium.jpg

* Deze foto vind ik echt KICKASS

Voor de rest van de foto's zie >> http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=168

Back
Bovenaan