Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hey robin ik reageer heel laat deze video hierboven na cake 2 stopte die inderdaad waar lont jij hem door? Je moet ze ook wat veel mensen zeggen verder onderaan doorlonten en ten tweede maak de lonten goed stevig vast en wat ik ook doe is om de cakes stevig vastzetten met tape eromheen helpt vaak ook door de kracht van de schoten bewegen de cakes en kunnen de lonten dus losschietenmooi spul, maar mijn ervaring van surex is inmiddels zoals bovenstaand filmpje (stopte na cake 1)...niet al te best.
of het nou deze prototype is, de mixed display of een andere box van surex, 9 van de 10 keer is er wel iets mis mee: cakes die het niet of niet goed doen, vochtig zijn of halverwege stoppen...heb zelfs gehad dat de hele box tijdens het schieten niet hoger kwam dan 1 meter van de grond, wat echt levensgevaarlijk was.
Dus kwaliteit is echt bagger....maar aan de andere kant heeft Surex wel weer geweldig mooie cakes
Hey robin ik reageer heel laat deze video hierboven na cake 2 stopte die inderdaad waar lont jij hem door? Je moet ze ook wat veel mensen zeggen verder onderaan doorlonten en ten tweede maak de lonten goed stevig vast en wat ik ook doe is om de cakes stevig vastzetten met tape eromheen helpt vaak ook door de kracht van de schoten bewegen de cakes en kunnen de lonten dus losschieten
Ik ontvang ook graag tips voor het doorlonten van deze boxen. Doordat er quikfuse zit lukt het niet om onderaan door te lonten. Iemand tips? Graag pb. Dan vervuilende we dit topic niet.
Ik ontvang ook graag tips voor het doorlonten van deze boxen. Doordat er quikfuse zit lukt het niet om onderaan door te lonten. Iemand tips? Graag pb. Dan vervuilen we dit topic niet.
Leer het van de meester, heb deze tutorial vorig jaar ook voor de fallout zone gebruikt, die liep door als een trein