Profi Candle [Uitloop 2023]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0807
Artikelnaam: Profi Candle
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 148,5 gram
Aantal schoten: 15 schoten
Effectomschrijving:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 34,99
Onlineprijs: € 29,99
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

0807-Profi-Candle-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Demo 2020:

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik snap dit product niet echt. Wat is de toegevoegde waarde van het kaarsmodel?
Het ziet er heel aardig uit ook qua effecten maar 30 euro voor 15sh 150gram...

Ik snap dit product niet echt. Wat is de toegevoegde waarde van het kaarsmodel?
Het ziet er heel aardig uit ook qua effecten maar 30 euro voor 15sh 150gram...

Denk een combi van factoren: dat ding is letterlijk 2x zo dik/groot als bijv. de Bazooka van Rubro. Het is dus echt een serieuze pijp. Daardoor doet het bij velen denken aan de good old mortierpijp. Als je dan daarna hoort dat het geen veredelde Romeinse Kaars is maar dat er echt bombettes uitkomen met serieus effect, en dat blijkt dan ook nog eens tijdens de demo, dan zijn de meesten daar toch wel behoorlijk van onder de indruk. Al met al dus een groot en bijzonder apparaat.

Alleen de prijs van dit ding kan het beschermen tegen misbruik tegen agenten en anderen.
Beetje vreemd product dit vind ik.

Moet wel een behoorlijk geflipte Rambo zijn die dit ding op z'n schouders neemt.

#Sarcasme modus aan#
Die zijn hier in Nederland toch niet?

Ontopic
De uitwerking is mooi, maar ben het eens met de opmerking dat de vorm het product nodeloos duurder maakt.

2 x zo groot, dat betekent dat dit ding langer dan 1 meter is en de dikte richting een doorsnede van 100 mm ?

Ik bedoelde qua dikte, dat is ook te zien op de verschillende foto's van de demo avond. En ik heb hem zelf in de hand mogen houden...

Was een flink ding inderdaad met nog eens erg mooie uitwerkingen. Deze gaat zeker op de lijst. Vind hem net wat te duur, maar met beetje korting wordt het een stuk interessanter.

Denk een combi van factoren: dat ding is letterlijk 2x zo dik/groot als bijv. de Bazooka van Rubro. Het is dus echt een serieuze pijp. Daardoor doet het bij velen denken aan de good old mortierpijp. Als je dan daarna hoort dat het geen veredelde Romeinse Kaars is maar dat er echt bombettes uitkomen met serieus effect, en dat blijkt dan ook nog eens tijdens de demo, dan zijn de meesten daar toch wel behoorlijk van onder de indruk. Al met al dus een groot en bijzonder apparaat.

Is het dan een 15 shot pot met een grote kartonnen koker eromheen? Of zitten er 3x 5sh romeinse kaars in die buis met boeket?

Lijkt me wel dat er straks een 'voetje' onder komt ipv een pin.

Jammer dat er niet 15 maximaal geladen shots in zitten moet toch kunnen voor 35 euro.

Gaaf, candle! Nostalgie. Geeft heerlijk lanceergeluid en gewoon fijn zo'n ding in de grond te kunnen steken. Had van mij lekker sloom boem boem mogen doen zelfs.

Mooie bomberohr!:p Leuk om de wat meer klassieke vuurwerken te zien, daar is Broekhoff (met bijv megazonnen) vaak wel sterk in, altijd goed!

Eerder wel eens wat mega Romeinse kaarsen gehaald van Broekhoff en deze hadden ook zo'n 'voet'. Prima te doen (zo lang het niet vriest).

Back
Bovenaan