Productiefouten en andere calamiteiten.

Bij mij klapte er tijdens het 2e coronajaar een Funke 30mm 20 shots blokje op de grond. Niet normaal wat een klap in een hele krappe woonwijk. Levensgevaarlijk.

Dat heb ik met zo'n shell kitje vroeger ook wel eens gehad. Plop, de shell bleef liggen en de koker lag er naast. Dan heb je niet heel veel tijd om serieus afstand te nemen en dan is het, om Storm van Debiteuren Crediteuren even te citeren, een gevalletje "duck and cover".
Yep, dat is inderdaad rennen geblazen dan. In mijn geval werd de shell niet eens gelanceerd maar klapte ie met buis en al uit elkaar, dus er was niet eens tijd om te ducken en te coveren 😅

Meest bizarre ervaring ooit trouwens gehad met one of a kind. Heb er ook een actiefoto van geplaatst in dat topic. Dat ding steeg gewoon op, ondanks dat ie klem zat tussen 2 cakes. En bleef in de lucht gewoon keihard doorschieten natuurlijk. toevallig was mijn zoon aan het filmen. Weet nu ook gelijk ook hoe dom ik eruit zie als ik gillend dekking zoek 😂

Meest bizarre ervaring ooit trouwens gehad met one of a kind. Heb er ook een actiefoto van geplaatst in dat topic. Dat ding steeg gewoon op, ondanks dat ie klem zat tussen 2 cakes. En bleef in de lucht gewoon keihard doorschieten natuurlijk. toevallig was mijn zoon aan het filmen. Weet nu ook gelijk ook hoe dom ik eruit zie als ik gillend dekking zoek 😂
Heb net de foto even opgezocht... wtf??? Nog nooit eerder gezien 😨

Nu wel benieuwd naar het filmpje trouwens hahaha

Dit gaat moeilijk worden om te overtreffen ben ik bang. Letterlijk one of a kind!

waarschijnlijk waren wat cakes aardig vochtig geworden. Vanaf 1:17
Dat ging net goed of niet? Dat probleem had de dumbum250 ook afgelopen jaar. Eerste rij ging redelijk, de rest allemaal op een meter boven de grond en op het laatst zelfs in de tubes. Gelukkig stond hij in het weiland.

Bizar om te zien. Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje nu :)

Vorig jaar, zelf geen probleem gehad, maar pot van buurman die ompleurde en zijn bombettes de toeschouwers inschoot.....

Geen gewonden, niks kapot maar we hadden er geluk wat ons vuurwerk lag net achter de deur waar het ook op afschoot.... Zal eens kijken of ik een filmpje kan uploaden.

Hier had ik in 2018 twee producten welke niet deden wat ze moesten doen, dit was in mijn 18.00 uur opening project waardoor alles een beetje trager ging dan ik ingepland had .

Evolution Fireworks Happy Thunder Q ging schot voor schot terwijl deze normaal at once moet zijn, en de Vuurwerkmania Pounding Napalm welke normaal in salvo's zou schieten, schoot nu ook per schot..

Te zien op dit filmpje vanaf minuut 2:16 , eerst de Happy Thunder Q en daarna de Pounding Napalm:

Back
Bovenaan