tjeerdbeer
VWC lid
Bij mij klapte er tijdens het 2e coronajaar een Funke 30mm 20 shots blokje op de grond. Niet normaal wat een klap in een hele krappe woonwijk. Levensgevaarlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yep, dat is inderdaad rennen geblazen dan. In mijn geval werd de shell niet eens gelanceerd maar klapte ie met buis en al uit elkaar, dus er was niet eens tijd om te ducken en te coverenDat heb ik met zo'n shell kitje vroeger ook wel eens gehad. Plop, de shell bleef liggen en de koker lag er naast. Dan heb je niet heel veel tijd om serieus afstand te nemen en dan is het, om Storm van Debiteuren Crediteuren even te citeren, een gevalletje "duck and cover".
Heb net de foto even opgezocht... wtf??? Nog nooit eerder gezienMeest bizarre ervaring ooit trouwens gehad met one of a kind. Heb er ook een actiefoto van geplaatst in dat topic. Dat ding steeg gewoon op, ondanks dat ie klem zat tussen 2 cakes. En bleef in de lucht gewoon keihard doorschieten natuurlijk. toevallig was mijn zoon aan het filmen. Weet nu ook gelijk ook hoe dom ik eruit zie als ik gillend dekking zoek![]()
Dit gaat moeilijk worden om te overtreffen ben ik bang. Letterlijk one of a kind!Meest bizarre ervaring ooit trouwens gehad met one of a kind. Heb er ook een actiefoto van geplaatst in dat topic. Dat ding steeg gewoon op, ondanks dat ie klem zat tussen 2 cakes. En bleef in de lucht gewoon keihard doorschieten natuurlijk. toevallig was mijn zoon aan het filmen. Weet nu ook gelijk ook hoe dom ik eruit zie als ik gillend dekking zoek![]()
waarschijnlijk waren wat cakes aardig vochtig geworden. Vanaf 1:17
Dat ging net goed of niet? Dat probleem had de dumbum250 ook afgelopen jaar. Eerste rij ging redelijk, de rest allemaal op een meter boven de grond en op het laatst zelfs in de tubes. Gelukkig stond hij in het weiland.waarschijnlijk waren wat cakes aardig vochtig geworden. Vanaf 1:17
Bizar om te zien. Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje nuMeest bizarre ervaring ooit trouwens gehad met one of a kind. Heb er ook een actiefoto van geplaatst in dat topic. Dat ding steeg gewoon op, ondanks dat ie klem zat tussen 2 cakes. En bleef in de lucht gewoon keihard doorschieten natuurlijk. toevallig was mijn zoon aan het filmen. Weet nu ook gelijk ook hoe dom ik eruit zie als ik gillend dekking zoek![]()
Dat was een serieuze dreun!
Resultaat: 1 kapotte ruit, 2 kapotte voordeurruiten en 1 kapotte deurbel
Dat was een serieuze dreun!
Welk product was het?
Vraag het mij ook af, herken hem zo niet
Het lijkt een beetje op de royal match van strike performance maar ik was er niet bij dus ik weet het niet.Dat was een serieuze dreun!
Welk product was het?
Het lijkt een beetje op de royal match van strike performance maar ik was er niet bij dus ik weet het niet.
Had niet gezien dat de video 3 jaar oud was. Dan is dat hem niet inderdaad.Mmm toen was die nog niet op de markt volgensmij. Zat ik eerst ook aan te denken namelijk, maar de video is al 3 jaar oud
Had niet gezien dat de video 3 jaar oud was. Dan is dat hem niet inderdaad.
Vergeet het. Heel mijn imago naar de knoppen danBizar om te zien. Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje nu![]()
Niks te verliezen toch dan!?Vergeet het. Heel mijn imago naar de knoppen dan![]()