Primal Instinct

damn, ik zit weer niet goed te lezen. Las iets van 120 euro een aantal posts hierboven, dus dacht oprecht te helpen.
oepsie =D

Ik heb deze ook besteld maar bericht gekregen dat deze box waarschijnlijk niet op tijd in NL geleverd kan zijn en ik een andere wilde bestellen of het geld terug kon krijgen.

Heb bij TP-vuurwerk besteld en ipv van deze The Chosen One besteld.

Ik heb deze ook besteld maar bericht gekregen dat deze box waarschijnlijk niet op tijd in NL geleverd kan zijn en ik een andere wilde bestellen of het geld terug kon krijgen.

Heb bij TP-vuurwerk besteld en ipv van deze The Chosen One besteld.

Ik ga er vanuit dat dit gewoon een l*l verhaal is? Gezien deze voordat het afgelast werd geschoten zou worden in nijverdal? Heb ook geen enkele dealer erover gehoord en zelf ook geen bericht gehad, dus ga er gewoon vanuit dat deze gewoon gaat komen.

Kan ook zijn dat TP vuurwerk zelf te laat was met bestellen en ze uitverkocht zijn bij Rubro. Maar dan wel raar om zo,n verhaal op te hangen.

Ik heb ook nog geen bericht gehad hoor, maar het kan wel zijn dat er een deel niet is binnen gekomen van dit product en dat jij toevallig daar tussen valt.

Ik heb ook nog geen bericht gehad hoor, maar het kan wel zijn dat er een deel niet is binnen gekomen van dit product en dat jij toevallig daar tussen valt.

Ojee, word weer spannend dan. Heb hem 2 x en ik haat vervangers:wink: en na het zien van de duitse variant is dit 1 vd boxen waar ik het meest naar uit kijk

In duitsland is het geen compound, of iig vorig jaar niet dus hoop dat de nederlandse versie (compound) wel doorloopt:) en hoop dat dit het enige verschil is:) Saluutjes zijn perfect zo

Even geript van het begin van een youtube filmpje, duidelijk te zien dat het een doorlont box is. Of moet dit jaar veranderd zijn

megaaverbund.PNG

Weer een filmpje waar je kan zien hoe prachtig dat goud is! Als je puur kijkt naar het aantal grammen dan is het zeker geen goedkoop boxje, maar door te kijken naar de uitwerking vind ik het zeker wel waard!

Back
Bovenaan