Primal Instinct

Helaas, 2 van deze dingen en de Nederlandse versie zuigt gewoon? Heb ze gekocht voor de salutes aan het eind. Waar die in duitsland super dof is en grote TI boeketten heeft is dit gewoon een slecht aftreksel. Wat een flut knalletjes en ti-boeketten zeg. Bah

Helaas, 2 van deze dingen en de Nederlandse versie zuigt gewoon? Heb ze gekocht voor de salutes aan het eind. Waar die in duitsland super dof is en grote TI boeketten heeft is dit gewoon een slecht aftreksel. Wat een flut knalletjes en ti-boeketten zeg. Bah

Je bedoelt de sample die ze bij Tosch hebben geschoten?

Ook (al was dat volgens mij geen sample) Zoek maar eens op youtube mega verbund, genoeg straatfilmpjes van waar hij WEL hard gaat. Box was er vorig jaar nml al. Ik zal eens een compi maken;)

AH dat was me nog niet opgevallen. Mijn algehele indruk is niet slecht, maar zoals wel vaker bij vuurwerk kan het zijn dat er per jaar wat verschillen inzitten.

AH dat was me nog niet opgevallen. Mijn algehele indruk is niet slecht, maar zoals wel vaker bij vuurwerk kan het zijn dat er per jaar wat verschillen inzitten.

Bij deze, de 1e twee zijn straatfilmpjes de 2 erna (volgens mij productie) van duitse demo's deze maand, de allerlaatste is de NL versie. Je hoort duidelijk verschil in burst en de TI boeketten van de NL versie stellen ook weinig voor..

Wel balen dit, ik woon praktisch aan de duitse grens. Daar kost hij ook maar 69 volgens mij

Beeldmateriaal van dezelfde demo (Ochten) maar dan geschoten door vwc-lid chromeeh.
Geluid vind ik beter klinken.

Nogmaals de Primal Instinct, begint op 11:35

Same sh*t different video :rolleyes: Het zuigt gewoon, veel mensen gingen er vanuit dat de NL versie vergelijkbaar was met DL:sad:

Deze is zojuist geschoten op de demo van Morsink vuurwerk in Goor.

Heb hem maar even op de gevoelige plaat mee teruggenomen voor de liefhebbers! :D

Net ook gezien op de demo, wat tegenvallend in vergelijking tot de demo van Rubro zelf in Wierden. Helaas, maar wat betreft de salutes was het wel enigszins te verwachten dat die zachter zouden zijn.

Net ook gezien op de demo, wat tegenvallend in vergelijking tot de demo van Rubro zelf in Wierden. Helaas, maar wat betreft de salutes was het wel enigszins te verwachten dat die zachter zouden zijn.

Snap niet waarom die salutes in duitsland dan wel zo beest zijn? Zoveel schelen de regels niet dacht ik? Meeste vuurwerk uit duitsland kan ook niet tippen aan NL normaal gesproken.

Ook van mijn kant nog een film:

Minder dan in Wierden idd maar zeker een prima bak.

Ziet er zeker goed uit! De effecten zien er groot uit en cake 2 vind ik ook erg goed presteren met het blauw. Dat bij cake 4 de burst wat zachter is was te verwachten. Voor 89 euro is dit in mijn ogen een topper van een box. Effecten komen btw wel wat laag soms, maarja maakt het wel lekker groot :P

Komt omdat wij hier in Nederland een beperking hebben op cat2 vuurwerk door het ract. Zo mogen wij 25 gram hebben per tube mits er een mine inzit en voor cat2 vuurwerk kan dat ook zonder mine. Verder hebben we in Nederland een 120db limiet, iets waar je met cat2 ook makkelijk overheen kunt.

Dat is ook de reden waarom bijvoorbeeld funke cakes wel in Duitsland en Belgie mogen worden verkocht maar niet in Nederland. Die moeten speciaal aangepast worden voor de Nederlandse markt. Dus jah ook Duitsland is ons nu voorbij geschoten.

Deze was zeker goed! De salutes overtuigden mij niet echt, maar de rest was echt prachtig en méér dan het geld waard.

Wat een klein doosje is dit zeg! Wel perfect juist, scheelt je weer ruimte bij je opslag. Een beetje hetzelfde stijl doosje als Pangu en Evolution zit er om de cakebox.

Back
Bovenaan