Primal Instinct

Zojuist toch maar 2 meegepakt voor een heerlijke prijs:) Ben benieuwd naar het uiteindelijke product.
Heb een beetje het transbomber gevoel bij deze, dus kon hem niet laten liggen. TB uiteraard ook in de collectie. Dit jaar sowieso veelal rubro, hebben ze weer goed voor elkaar:p

Ik was eerst onder de indruk van deze bak door het filmpje van gizmo75, daarna kijkende naar andere filmpjes weer niet. Dat niet meer onder indruk van is een beetje blijven spelen. Nu weer kijkende naar het filmpje van gizmo75 is het nog steeds een goede bak, maar ook wel eentonig. Maar voor dat geld krijg je eigenlijk nog steeds veel. Gewoon mooie en goede effecten en een lange tijdsduur.

Het filmpje van hierboven zal deze bak niet zijn, want de kalibers van alle 4 de blokken zijn gelijk aan elkaar zover te zien, terwijl de Primal Instinct verschillende kalibers moet hebben.

EDIT: Niet goed gekeken, zijn toch verschillende kalibers. :)

Laatst bewerkt:
Tsja.. Erg mooi goud, finale klinkt echt heel dik! Maar bij cake 2 verlies ik toch echt de aandacht even.. Meest storend (echt eeuwig zonde) vind ik de pauzes tussen de cakes. Was dat niet onderdeel van de compound regelgeving, die verplichte pauze? Zou voor mij elke compound een no-go maken eerlijk gezegd

Gewoon een prachtige cakebox die blijkbaar gewoon hetzelfde is als de geschoten sample van paar maanden geleden. Dat goud is echt heel sierlijk, dus het trage tempo vind ik echt niet storend. Past gewoon perfect bij zulke effecten. En de finale cake ramt er ook lekker op los! Ik vind deze persoonlijk echt vele malen beter dan de Transbomber, die heeft wat goedkopere en karige effecten en deze is echt prachtig. Met een freakkorting betaal je hier bijna niks voor!

Lol hele tijd wachten om een product demo is het een omlabeling en allang videomateriaal van:bonk:

Heb hem eerlijk gezegd puur gehaald voor de finale lol en de prijs uiteraard 60 euro per stuk wel netjes. Zit nu te twijfelen om per 2 te schieten, wel heel dik zo die finale. Daar was ik het meest bang voor

Idd, met een freakkorting en dus voor 60,- is dit meer dan een geweldige box. Alleen zul je waarschijnlijk niet de salutes krijgen zoals het filmpje, denk met veel sterretjes erin.

Gewoon een prachtige cakebox die blijkbaar gewoon hetzelfde is als de geschoten sample van paar maanden geleden. Dat goud is echt heel sierlijk, dus het trage tempo vind ik echt niet storend. Past gewoon perfect bij zulke effecten. En de finale cake ramt er ook lekker op los! Ik vind deze persoonlijk echt vele malen beter dan de Transbomber, die heeft wat goedkopere en karige effecten en deze is echt prachtig. Met een freakkorting betaal je hier bijna niks voor!

De tweede cake had ik persoonlijk niet gekozen :p

Back
Bovenaan