Primal Instinct

Is er verschil te merken tussen de 18 en 19 batch, na bekijken vd demo dit jaar, dus is deze hetzelfde gebleven? Of beter/slechter?

Is schoot hem gisteren per 2 . Wat mij op viel heb ze nu een paar jaar . Dat de salutes wat harder gingen dan andere jaren leek wel. Blijft een mooie product om per 2 te schieten

Mooie box gister. Alleen jammer dat de laatste cake uit elkaar klapte en de salutes door de straat vlogen.
Gelukkig geen persoonlijke ongelukken. Wel een brandplek op de voorruit van de auto. Straks even kijken of dat er weer af wil :rolleyes:

Lekker rambox, met goede salutes!

Salutes vielen zwaar tegen, mooie siercake van 400/500 gram komt er makkelijk overheen. Vergelijkbaar met een thunderking als je het mij vraagt, geen idee welke versie ik had, misschien had jij een andere?

Salutes vielen zwaar tegen, mooie siercake van 400/500 gram komt er makkelijk overheen. Vergelijkbaar met een thunderking als je het mij vraagt, geen idee welke versie ik had, misschien had jij een andere?
Dat is natuurlijk per persoon verschillend, hier gingen ze all at once.

Wow had niet verwacht dat een budgetbox zo goed kon presteren, cake 3 was groots. Salutes waren ook gewoon prima, vergelijkbaar met duurdere boxen.

Vond het een mooie budgetbox met leuke finale. Cake 2 vond ik iets minder, maar voor die 40 euro die ik ervoor betaald heb was het een geweldige compound.

Ik vond hem niet super indrukwekkend, het begin was vrij saai. De laatste 2 cakes waren leuk, het afvuurgeluid van de salutes is tof maar de knal zelf vond ik tegenvallen. Voor €55 zijn er betere te vinden.

Ik vind hem altijd op beeld minder lijken dan in het echt. Dit jaar gehad en heb er wel van genoten..

Ik vind hem altijd op beeld minder lijken dan in het echt. Dit jaar gehad en heb er wel van genoten..

Helemaal mee eens, komt m.i. op film altijd te klein over, maar dit is echt een prima cakebox. Betaalbaar en kan prima mee tussen de andere toppers om 00.00u, denk dat de gewone consument deze ook graag jaar op jaar weer meeneemt uit de winkel.

Had hem ook in de aanbieding gekocht voor 60€ ofzo. Voor dat geld, zoveel schoten met best mooie effecten, mooi hoor. Ik zou er wel geen 100€ ofzo voor betalen, dus komtie in een of andere aanbieding, is ie zeker weer welkom.

Back
Bovenaan