Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Wat een geweldige bak is dit toch. Bij elke straatfilm komt er gelijk een grote glimlach op m'n gezicht. Dit jaar toch maar eens zelf zien te bemachtigen, of zou ik gewoon wachten tot de release van Snowstorm 2.0? :D

Ik wilde hem eerst niet aanschaffen omdat het maar 1 effect per box is. Helaas kon ik het toch niet laten vanwege alle positieve reacties en mooie blauwe mines!

Met toeval het filmpje gevonden op de computer. Betreft batch 2017, de omdoos heb ik nog staan met kerstspullen erin:kerst:

FB_IMG_1561914584267.jpg

Na de populariteit van de Snowstorm hebben vanaf dit jaar de Snowstorm 2.0
Een 80sh 30mm compound met 25gr per shot.

Bron: Facebook Evolution

Reactie van Evolution er onder, op de vraag Wordt dit een vervanger van de eerste versie?:

Dat klopt.
Enige is dat er bij deze azuur blauwe dahlia bij in

Uit de reacties blijkt ook dat de prijs iets omlaag gaat.

Heb al 2 2018 batch besteld maar mssn dat ik gelijk de 2019 batch ook maar bestel. Zeer benieuwd naar de uiteindelijke freak prijs en uitwerking

feitelijk mag de prijs ook naar beneden, want je mist 20 schoten ten opzichte van deze nieuwe versie. Daarnaast wordt dit een compound heb ik gelezen. Ben benieuwd :yes:

feitelijk mag de prijs ook naar beneden, want je mist 20 schoten ten opzichte van deze nieuwe versie. Daarnaast wordt dit een compound heb ik gelezen. Ben benieuwd :yes:

Klopt helemaal.
Echter niet van een hele cake.
Hij gaat van 100 naar 80 shots.
Dus 20 schoten minder.
Echter wordt het een compound waardoor er weer extra kosten zijn!

Momenteel zijn we nog het e.e.a. aan het calculeren qua prijsstellingen.

gr
Evolution fireworks

Qua kruitinhoud blijft ie hetzelfde inderdaad, alleen dan met minder schoten. Als je dat calculeert qua mindere transportkosten door de kleinere omvang en extra kosten voor de compound zal ie op een eerlijke manier wat lager uit moeten komen lijk mij. Maar goed, dat is allemaal niet de zorgen voor ons maar voor Evo.

Ik ben meer benieuwd naar de uitwerking! Vooral nu er eindelijk de blauwe sterren in verwerkt worden.:angel:

Wat waren de freak prijzen van deze box? Kan er 2 voor 220 afnemen bij een lokale dealer, maar vraag me nu af of 110 euro nou een schappelijke prijs is. Kan helaaa weinig over de prijs vinden op internet omdat dit uitloop is.

Wat waren de freak prijzen van deze box? Kan er 2 voor 220 afnemen bij een lokale dealer, maar vraag me nu af of 110 euro nou een schappelijke prijs is. Kan helaaa weinig over de prijs vinden op internet omdat dit uitloop is.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb ze nog voor 89,95 gezien momenteel.

Back
Bovenaan