Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je het te duur vind koop je het toch niet.
Een biertje kostte vroeger ook 1,50 in de kroeg, zo ken ik er nog wel 1000...
En daarbij vuurwerk reken je eens per jaar af. Een biertje misschien wekelijks/maandelijks.Ik vind dit ook wel een beetje makkelijk roepen. Een biertje kost al minimaal 10 jaar geen €1.50 meer, en is langzaam qua prijs duurder geworden. De prijsverhogingen die nu aan de hand zijn, komen gewoon in een hele korte periode en dan valt het wat rauwer op je dak. Als het 10 jaar €5 was, is het geestelijk makkelijker te verteren dan €50 in 3 jaar.
Ik irriteer mij vooral aan de combinatie van wat er momenteel gebeurt. Als we meer moeten betalen voor hetzelfde product ten opzichte van vorig jaar, en dat komt door nieuwe regels in china, containerprijzen en grondstoffen dan is dat wat het is. Alleen wat me nu opvalt is dat en de prijzen flink gestegen zijn, maar we ook minder waar voor ons geld krijgen. Er zitten zo ontzettend veel 20mm bakjes tussen van 192 schoten met netto 1kg - 1,5kg waar gewoon €120 euro voor wordt gevraagd. Het gaat letterlijk om een paar aan elkaar geknoopte losse cakes die je vorig jaar voor 15€ per stuk kon kopen.
ik snap waarom het gebeurd en waarom ze het doen, maar ik voel me een beetje een dief van me eigen portemonnee.
Ik irriteer mij vooral aan de combinatie van wat er momenteel gebeurt. Als we meer moeten betalen voor hetzelfde product ten opzichte van vorig jaar, en dat komt door nieuwe regels in china, containerprijzen en grondstoffen dan is dat wat het is. Alleen wat me nu opvalt is dat en de prijzen flink gestegen zijn, maar we ook minder waar voor ons geld krijgen. Er zitten zo ontzettend veel 20mm bakjes tussen van 192 schoten met netto 1kg - 1,5kg waar gewoon €120 euro voor wordt gevraagd. Het gaat letterlijk om een paar aan elkaar geknoopte losse cakes die je vorig jaar voor 15€ per stuk kon kopen.
ik snap waarom het gebeurd en waarom ze het doen, maar ik voel me een beetje een dief van me eigen portemonnee.
Maar het glas is niet kleiner geworden en de smaak ook niet en het alcoholpercentage is ook niet veranderd.Als je het te duur vind koop je het toch niet.
Een biertje kostte vroeger ook 1,50 in de kroeg, zo ken ik er nog wel 1000...
Gaan ze daar de prijzen van aanpassen?Allemaal aluminium hoedjes op!
Nee ter bescherming van jezelfGaan ze daar de prijzen van aanpassen?
Het lijtk bijna of de BPN-importeurs hun webshops 1 oktober gelijktijdig openen? Daar zat voorheen individuele spreiding in.