Prijsvragen Vuurwerktotaal 2020 GEANNULEERD

Jammer maar uiteraard zeer begrijpelijk. Dit jaar ook voor het eerst iets gewonnen. Hopelijk hebben we volgend jaar weer geluk. Gegevens zijn opgestuurd, alvast bedankt voor het presentje!

Ik vroeg het me zo ineens af of anderen wel iets gehoord hadden, niet de intentie om te zeuren oid. Was vooral even bang dat er wat verkeerd bezorgd was, wat regelmatig gebeurd hier, maar blijkbaar is er toch ergens anders wat vergeten :p

Ik vroeg het me zo ineens af of anderen wel iets gehoord hadden, niet de intentie om te zeuren oid. Was vooral even bang dat er wat verkeerd bezorgd was, wat regelmatig gebeurd hier, maar blijkbaar is er toch ergens anders wat vergeten :p

Ik had dus hetzelfde. Met regelmaat worden de pakketjes een straat verderop bezorgd. Maar het klopt dus dat er nog niets bezorgd is. Zou toch mooi zijn als de buren er straks met jouw verrassing vandoor gaan :rolleyes:

Ook hier binnen, bedankt! Nu al zin in de volgende ronde prijsvragen, weer even creatief en puzzelend met vuurwerk bezig zijn:D

Back
Bovenaan