Prijsvragen Vuurwerktotaal 2018

Yes! Heb er zin in! Altijd een leuke manier om af te tellen en bekend te raken met de nieuwe producten van VWT.

Geweldig dat Vuurwerktotaal dit weer organiseert! Voor de eerste keer ben ik er achter de schermen bij, met de kanttekening dat ik dit jaar helaas niet mee mag doen :sad:. Ik wens iedereen heel veel succes!

Heel gaaf weer! Thanks VWC en Vuurwerktotaal hopelijk dit jaar meer geluk als vorig jaar haha. Seizoen is al begonnen maar met de start van deze jaarlijkse actie beginnen de kribels helemaal. Benieuwd naar de prijzen en naar de originele prijsvragen :wink:

Ik begin alvast met labels maken..hahaha
Super actie weer van Vuurwerktotaal, veel plezier met meedoen iedereen.

Super tof, verhoogd de sfeer enorm!
Ik heb er heel veel zin in, laar maar komen zo :D

Bedankt alvast VWT voor het beschikbaar stellen van de prijzen voor deze actie!

Yess! Super vet weer! Super leuk actie dit altijd door de hele verschillende vragen/opdrachten. :D Bedankt Vuurwerktotaal en VWC voor het mogelijk maken!

super leuk! bedankt vuurwerkcrew en vuurwerktotaal voor wederom een toffe actie!

jammer alleen dat alle aasgieren lijnen weer open gaan terwijl ej ze de laatste maanden nog niet gehoord of gezien hebt....

super leuk! bedankt vuurwerkcrew en vuurwerktotaal voor wederom een toffe actie!

jammer alleen dat alle aasgieren lijnen weer open gaan terwijl ej ze de laatste maanden nog niet gehoord of gezien hebt....

je bedoelt die mensen met een account met 20 reactie,s op 19 prijsvragen en 1 vraag waar ze goedkoop vuurwerk kunnen kopen bijvoorbeeld ? xD

Back
Bovenaan