Prijsvragen Vuurwerktotaal 2018

Helemaal top weer deze actie !!
Leuk om te doen en nog leuker als je wat wint ... We gaan ons best weer doen !

helemaal toppie, vorig jaar alleen aan de laatste meegedaan. dit jaar probeer ik ze allemaal mee te doen. inderdaad heel leuk om de laatste 100 dagen helemaal in de sfeer te komen/blijven. :applause:

Benieuwd naar de nieuwe prijsvraag welke morgen online komt, top altijd van vuurwerk Totaal dat zij dit mogelijk maken.

Zitten zeker weer leuke prijsvragen tussen hoor, jullie kunnen je nog prima vermaken.

Ik heb het zo ontzettend druk dat ik tot nu toe nog geen tijd heb gehad deel te nemen.

Maar ik blijf het ontzettend tof vinden dat vuurwerk totaal zoveel vuurwerk weggeeft aan zoveel liefhebbers.
Sowieso een leuk en goed bedrijf.

Vorig jaar was het zo dat bij vroeg vrijwel iedere opdracht een mail met je gegevens en antwoord moest op sturen. Tot nu toe dus dit jaar niet. Blijft dat zo? En hoe weet men dat je na 100 dagen aan alle opdrachten heb mee gedaan?

Vorig jaar was het zo dat bij vroeg vrijwel iedere opdracht een mail met je gegevens en antwoord moest op sturen. Tot nu toe dus dit jaar niet. Blijft dat zo? En hoe weet men dat je na 100 dagen aan alle opdrachten heb mee gedaan?
Dat eerste heeft denk ik te maken met privacy, maar is bij de acties van VWT niet geweest toch dat je ze moest opsturen? Dat was allemaal in het topic.

Dat laatste is een kwestie van bijhouden (al dan niet geautomatiseerd).

Volgens mij is er een account die contact met je op neemt via dit forum. het bijhouden zullen ze ook wel zelf doen of dmv een geautomatiseerd programma.

Oh wat heerlijk dat deze actie weer van start is. Dat betekent dat oud en nieuw weer écht dicht in de buurt begint te komen. Uiteraard ga ik her en der ook een gokje wagen, en hopen op zo'n fantastische prijs. Bedankt vuurwerktotaal en vuurwerkcrew voor het mogelijk maken van deze prijsvragen.

Misschien is het al ergens genoemd, maar ik kan het niet terugvinden of ik lees er overheen. Is er al bekend wat de extra prijs is die aan het einde verloot wordt?

Eddy.

Hier ook aan alle 10 de prijsvragen meegedaan. Heeft weer heerlijk sfeerverhogend gewerkt, bedankt VWT & VWC! :yes:

Back
Bovenaan