[Prijsvraag] Zena Trophy 2020 - Word teamlid van VWC!

We hebben jullie nog even een paar dagen in spanning laten wachten, maar uiteindelijk is dit het moment om het team bekend te maken. De aanmeldingen zijn geteld en de antwoorden gecontroleerd!

Team Vuurwerkcrew voor de Zena Trophy 2020 bestaat uit:

1. Jordi (Pyrofan#1) Teamcaptain
2. Edwin (Edraket0802)
3. Daniël (RandomDaniel)
4. Jeremy (Jeremy21)

Gefeliciteerd! Jullie gaan Vuurwerkcrew vertegenwoordigen op de Zena Trophy 2020! Maak er een mooie periode van, inclusief voorbereiding, waarbij ervaring, plezier en genieten voorop staan. Heel veel succes!

Super heb er onwijs veel zin in, dit is een hele mooie ervaring voor mij, gefeliciteerd mede team genoten kijk er onwijs naar uit om samen een mooie show neer te zetten :D

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd jongens, leuk!! Het duurt nog ff, maar nu al een leuke dag om naar uit te kijken en de voorbereiding kan ingezet worden. :)

Super heb er onwijs veel zin in, dit is een hele mooie ervaring voor mij, gefeliciteerd mede team genoten kijk er onwijs naar uit om samen een mooie show neer te zetten :D

Ik heb er ook zin in. Wordt een prachtige show, dat weet ik nu al.

Top!! Nu alweer zin in de voorbereidingen en uiteraard de Trophy zelf.
Dit jaar moet hij gewoon ook naar team VWC

Dit jaar winnen wij gewoon haha! Geen twijfel aan :p

Gefeliciteerd heren. Maak er een mooie show van, maar geniet vooral van de hele dag. Dat is het belangrijkste!

Van harte en succes heren! We zien jullie op het schietveld in september, het zal vast weer een gezellige boel worden.
Grtz, de bejaarde.. Oeps, museumteam. :D

Van harte boys, is weer een mooi team geworden zo. Haal die eerste prijs maar weer terug naar huis:p

Back
Bovenaan