[Prijsvraag] Zena Trophy 2013 - word teamlid van VWC!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Tijdens de Zena Trophy , georganiseerd door Zena Nederland en Zena België zal ook Team Vuurwerkcrew.nl meedoen! Diverse websites hebben een team en gaan op 28 september 2013 de vriendschappelijke strijd aan met elkaar om de mooiste, vetste en hardste show neer te zetten!

De teams bestaan uit 4 personen, hiervan zullen er 2 crewleden zijn (waarvan 1 captain) en 2 plekken willen we opvullen met forumleden! Een unieke kans dus om een dag mee te helpen met het opbouwen van de show, maar uiteraard moet de show ook nog bedacht worden!

Heb jij zin om namens Vuurwerkcrew.nl uit te komen als team op de Zena Trophy 2013? Dan maak je kans door aan onderstaande prijsvraag mee te doen en via de Facebook-actie! Beide acties tellen mee, maar de prijsvraag kost uiteraard meer moeite en moet dan ook “zwaarder wegen”. We loten uit alle namen die meedoen, dus via de prijsvraag, maar ook via Facebook. Per punt komt je naam 1x in de “hoge hoed”, met de prijsvraag kan je 2 punten verdienen, met Facebook 1. Wil je dus zoveel mogelijk kans maken? Zorg dan dat je de prijsvraag goed beantwoord en dat je meedoet op Facebook, dan doet je naam 3x mee!

Facebook
De Facebook-actie is hier te vinden, simpeler kan niet, like ons en deel het bericht dat je mee wilt doen aan de Zena Trophy 2013 namens Vuurwerkcrew.nl! Plaats wel even je VWC-nickname in een reactie op de actie, dan weten we zeker dat je een forumlid bent!

Prijsvraag
We maken het jullie niet moeilijk, je kunt 2 punten verdienen, 1 door de makkelijke vragen te beantwoorden en 1 extra punt door de cryptische vraag goed te beantwoorden.

Alle antwoorden zijn te vinden op de Zena Trophy website

1. Op welke datum is de Zena Trophy 2013?
2. Hoeveel teams strijden er in 2013 om die felbegeerde Zena Trophy?
3. Voor welke leeftijd is de Zena Trophy 2013 geschikt?
4. [cryptisch] Als je wint, dan krijg je de prijs van hun vervolgens. - Welk woord (wie) bedoelen wij met “hun vervolgens”?

Hoe in te zenden
Mail de antwoorden en jouw persoonlijke gegevens aan [email protected] met als titel “Zena Trophy 2013”.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:

Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

Hoe lang loopt deze prijsvraag / actie?
Deze prijsvraag loopt van 8 augustus t/m 1 september 2013 23:59 uur. Alle inzendingen en likes op Facebook vanaf 2 september 2013 zullen niet meer worden meegenomen in de trekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.

Regels / Voorwaarden
Er zijn natuurlijk wat regels gesteld, maar wat het belangrijkste is, is dat je alleen meedoet als je daadwerkelijk naar de Zena Trophy gaat. Wij moeten natuurlijk op je kunnen rekenen!
Wij kunnen helaas geen verblijf en vervoer regelen, houd daar a.u.b. rekening mee.

• De deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • De deelnemer/deelneemster dient minimaal 16 jaar oud te zijn
  • Ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag en/of de Facebook-actie
  • De eerste prijsvraag-inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • De winnaars worden geloot
  • Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • Crewleden van Vuurwerkcrew en andere websites / teams zijn uitgesloten van deelname

Waar en wanneer is de Zena Trophy 2013
De Zena Trophy is voor velen niet “om de hoek”, het wordt namelijk gehouden in Büllingen in België. Wij weten dat veel mensen al een verblijf in de buurt geboekt hebben of gewoon terug rijden, maar houdt zeker rekening met de afstand.

Datum: 28 september
Aanvang: 14.00uur, aanvang voor teamleden (bouwers) volgt nog

Wij zijn razend benieuwd hoeveel geïnteresseerden er zijn, pak die kans! Succes met de prijsvraag en delen maar op Facebook!

Laatst bewerkt:
Iedereen heel veel succes!
Wij AKH Fireworks wouden deelnemen aan de prijsvraag mits we alle vier konden meedoen. Maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.

En aangezien het dan weer niet leuk is voor de andere drie als ik win doe ik denk ik niet mee. Het wordt ij ieder geval ff nadenken. En meedoen kan toch nog tot 1 september, dus ik kijk eerst even wat nog komen gaat van informatie over de Trophy! Kan nog altijd meedoen voor die tijd!

Het lijkt me in ieder geval heel leuk, maarja helaas voor dat puntje. Maar top dat jullie zoiets doen voor de leden!

Laatst bewerkt:
Ik wens iedereen veel succes! ik ga lekker staan genieten van de door jullie geschoten show!
Zelf ga ik niet mee doen aan de prijsvraag! het doet me al genoeg om naar al het moois te mogen kijken.. we gaan er een mooie dag van maken daar!

Wens iedereen veel succes. Leuk om de prijswinnaars daar te ontmoeten.

SUCCES!!!!!!!!!

Net zoals andere heb ik ook besloten om niet mee te doen aan de prijsvraag, vind het zelf te leuk om van de showtjes te genieten/beoordelen. Toch wil ik iedereen succes wensen die wel meedoet, is toch een unieke kans.

Wellicht ten overvloedde hoor...maar je kunt sowieso van de showtjes genieten hoor :D
En wat is er dan mooier om te weten dat je zelf hier aan hebt meegeholpen?

Voor iedereen die wel mee doet: heel veel succes!

Good luck allen, denk dat ik op een afstandje naar de opbouw ga kijken ;)

Ik mis nog een minimum leeftijd om deel te mogen / kunnen nemen in de startpost - kan me voorstellen dat je hier wel een minimum aan zou willen koppelen.

Good luck allen, denk dat ik op een afstandje naar de opbouw ga kijken ;)

Ik mis nog een minimum leeftijd om deel te mogen / kunnen nemen in de startpost - kan me voorstellen dat je hier wel een minimum aan zou willen koppelen.

De minimum leeftijd om deel te mogen nemen is een vraag van deze prijsvraag.
Het antwoord daarop is juist of onjuist. Heb je hem goed dan weet je ook meteen of je oud genoeg bent. Als je hem fout hebt kost t je een punt plus dat het kan zijn dat je te jong bent.

Dus denk niet dat ze het antwoord geven van een vraag haha! :p

De minimum leeftijd om deel te mogen nemen is een vraag van deze prijsvraag.
Het antwoord daarop is juist of onjuist. Heb je hem goed dan weet je ook meteen of je oud genoeg bent. Als je hem fout hebt kost t je een punt plus dat het kan zijn dat je te jong bent.

Dus denk niet dat ze het antwoord geven van een vraag haha! :p

Haha, goed punt ;)

Deelname aan de prijsvraag zou los kunnen staan van deelname aan de trophy :P

Valt mij op dat er in het begin werd geroepen dat iedereen op het forum riep "ik wil wel hier aan mee doen". Nu geven wij iedereen de gelegenheid door middel van een prijsvraag om mee te doen en nu zie ik antwoorden van: " ik ga van een afstand kijken".

Mensen , pak deze kans. Ik sta niet voor niets mijn plaats af!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Misschien kijk ik er overheen, maar welke crewleden doen mee? Of is dat nog even geheim?

Die inzendingen komen wel hoor, wacht maar af :wink:

Valt mij op dat er in het begin werd geroepen dat iedereen op het forum riep "ik wil wel hier aan mee doen". Nu geven wij iedereen de gelegenheid door middel van een prijsvraag om mee te doen en nu zie ik antwoorden van: " ik ga van een afstand kijken".

Beetje generaliserend is dat wel denk ik ;)

Mensen , pak deze kans. Ik sta niet voor niets mijn plaats af!!!!!!!!!!!!

Ga je ook van een afstand kijken, net als ik? :P

(apols, kon het niet laten) ;)

Het is zeker een topactie van VWC, voor mij zit het er simpelweg niet in om mee te bouwen, maar ik verwacht niet anders dat er genoeg gegadigden zullen zijn ;)

Back
Bovenaan