Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat een slechte zaterdag, maar je ziet toch ook nog de prijs aan je voorbij gaan, want denk dat ik die winIk zie items goedkoper aangeboden worden dan wat ik in Januari betaald heb.
Ik zie items nu al niet binnenkomen terwijl ik me er zo op verheugd had.
Ik zie net bijna iets van de tafel vallen en in de haast stoot ik mijn kleine teen.
Gaat lekker zo.
Ik zie, ik zie wat jullie niet zien.
Ik zie de Galacticos dan graag als troostprijs.![]()

TuigWaarom spamt iedereen zo erg![]()
wat een slechte zaterdag, maar je ziet toch ook nog de prijs aan je voorbij gaan, want denk dat ik die win![]()
Houd standBijna 150
Bijzondere verschillen hier, 30 minuten rijden vanaf hier en daar schijnt ook al dagen de zonLet the sun shine! Hier gelukkig best zonnig vandaag. Eigenlijk de hele week al.![]()
Ai dat is zuur, maar gelukkig lang niet zo zuur als de houding van de politiek en media richting ons vuurwerk.Bijzondere verschillen hier, 30 minuten rijden vanaf hier en daar schijnt ook al dagen de zon
Klopt helemaal, dat geneuzel zuigt als een Dementor van Harry Potter alle levensvreugte uit je lichaam.Linkse RotzooiAi dat is zuur, maar gelukkig lang niet zo zuur als de houding van de politiek en media richting ons vuurwerk.
Hahaha die had ik nog niet gehoord, klopt wel en ook op andere vlakken. Daarom zou een Galacticos winnen geweldig zijn. Extra vreugde bij nog één keer helemaal losgaan.Klopt helemaal, dat geneuzel zuigt als een Dementor van Harry Potter alle levensvreugte uit je lichaam.Linkse Rotzooi