[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Dit dus met name… dat ondankbare!
Dit is helaas iets wat je eigenlijk vrijwel overal ziet. Mensen zien hun interpretatie, als juist en ja treden vaak in discussie met andere wanneer zij een andere mening hebben. Zo is iedereen wel een keer in discussie gegaan met zijn/haar docent over je antwoorden op een toets ;)

Ik vind een discussie niet persee ondankbare, je mag een beetje sparren met elkaar over de antwoorden, maar om vervolgens de importeur of spelmaker erbij te betrekken is een stapje te ver.

Delen van perspectieven is niks mis mee, zolang ze maar naast elkaar mogen bestaan en er wederzijds respect is. Bij dat laatste gaat het vaak mis, omdat het persoonlijk gemaakt wordt

Ik vind een discussie niet persee ondankbare, je mag een beetje sparren met elkaar over de antwoorden, maar om vervolgens de importeur of spelmaker erbij te betrekken is een stapje te ver.

Owh dat stukje van de importeur erbij halen heb ik even gemist, maar dat is niet geheel eerlijk inderdaad

Misschien gewoon niet meer posten tot de uitslag bekend is? Telkens als ik zie dat er een nieuw bericht is in dit topic moet ik natuurlijk kijken. Na de leuke prijsvraag wil ik alleen nog maar de uitslag lezen eigenlijk :yes:

Misschien gewoon niet meer posten tot de uitslag bekend is? Telkens als ik zie dat er een nieuw bericht is in dit topic moet ik natuurlijk kijken. Na de leuke prijsvraag wil ik alleen nog maar de uitslag lezen eigenlijk :yes:
Nieuw bericht, dus ff checken :D :tongue2: ik ken dat gevoel haha. Zit natuurlijk ook met spanning te wachten :yes: :D is zeker een leuke prijsvraag! Ben benieuwd naar de uitslagen en natuurlijk of ik tussen de winnaars zit. :holland:

YES! De winnaars zijn bekend, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
Per mail ontvangen jullie binnen een uur een verzoek om de gegevens aan te leveren die nodig zijn om je vuurwerkprijs af te halen of je merchandising te ontvangen.

• Special Gold - Yakuza t.w.v. €180 - PyroSteen
    [*]Cyber Crasher - X-Qlusif t.w.v. €330 - Janniekske
    [*]Siqnature Show - X- Qlusif t.w.v. €450 - Pyromun
    [*]Shots Of Confusion - VOLT! t.w.v. €200 - Rik0345
    [*]HARDER! t.w.v. €100,00 - VWKef
    [*]Pyrotechnic Chemistry t.w.v. €370 - Kaboem1989
    [*]Een VOLT! Carbid Shooter t.w.v. €130 - Japieh
    [*]Één van de 7 merchandise pakketten
    - Rudimentaal / knalkop / Arnhem79 / RCL / ImAlbatroaz / luchthuilertje / FireFly78

En natuurlijk ook de antwoorden voor jullie hieronder.
We hebben n.a.v. de inzendingen overleg gehad over de antwoorden en bij vraag 4 hadden we 3 artikelen genoteerd, maar keurden we ook de box Dezemberfest goed als die extra genoteerd stond.

1. 400
2. Future Aurora
3. Zorro
4. Sugar Daddy + Inglorious Duo + Triple Trouble (+ Dezemberfest)
5. Rock 'n Roller
6. Zena Crackling Willow
7. 8-Ball
8. Midnight Express
9. 460 schoten
10. The Secret Wizard

Gefeliciteerd allen! Helaas vraag 4 fout (ondanks dat mission 131 als "nieuw" gelabeld stond op de site). Maar zo te zien zijn er heel veel mensen met de juiste antwoorden, dus dan was het alsnog een kansspel geweest :D Ik wil wel de straatfilmpjes zien he van iedereen :p

Alles goed, helaas niet in de prijzen gevangen.
Gefeliciteerd winnaars, en bedankt voor de leuke prijsvraag!

Gefeliciteerd allemaal! Geeft een goed gevoel dat alle antwoorden goed waren, is het speurwerk niet voor niets geweest.

Back
Bovenaan