ATF
VWC lid
Weet niet eens meer wat ik heb ingevuldWacht het wel af.
Idem dito..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet niet eens meer wat ik heb ingevuldWacht het wel af.
Je kan toch gewoon uitleggen wat je bedoelt of is dat te veel gevraagd? Ik snap blijkbaar niet wat je bedoelt, dus als je het uitlegt snap ik het misschien?
Ik ook! Heerlijk hoor, die spanningben benieuwd wie er allemaal in de prijzen gaat vallen met deze hele reeks aan prijzen!!!
Dit dus met name… dat ondankbare!We nemen alle bevindingen en interpretaties mee zoals we dat altijd doen. Uiteindelijk is Lesli de beslissende factor hierin.
Helaas lezen we naast interpretaties ook hele discussies op prijsvragen, wij vinden dat ondankbaar overkomen, naar ons, maar met name naar de importeur of een winkel dat de prijsvraag laat organiseren.
Houd het gezellig, gun elkaar iets en neem je verlies als je buiten de prijzen valt.
Succes allemaal, de winnaars zijn hopelijk snel bekend!
Kruitstress doet helaas gekke dingen met freaks. Maar ben het helemaal met jou (en Mike) eens!Dit dus met name… dat ondankbare!
Gefeliciteerd allemaal!
Voor Sinterklaas ben je helaas al een week over datumHaha! De winnaars zijn nog niet bekend hoor? Vol verwachting klopt ons hart!