[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Ik laat mij altijd te vaak en te veel uit de tent lokken en zodra ik dat doe dan is het vaak 100 tegen 1. Dus ik stop nu maar beter zelf met deze discussie.

Blijf rustig mensen. Uiteindelijk is het aan de maker vd quiz om aan te geven wat de juiste antwoorden zijn. Toch leuk dat er dergelijke quizzen zijn. Waarom elkaar zo naar het leven staan? Feit is dat bepaalde vragen een ander antwoord op kunnen leveren afhankelijk van wat/ en waar je kijkt. Ik heb door het hele land verschillende dealers via de site bekeken, kwam er pas later achter dat ergens op de site alle producten stonden zonder een dealer te selecteren. Zo leer je nog eens wat :)

We nemen alle bevindingen en interpretaties mee zoals we dat altijd doen. Uiteindelijk is Lesli de beslissende factor hierin.

Helaas lezen we naast interpretaties ook hele discussies op prijsvragen, wij vinden dat ondankbaar overkomen, naar ons, maar met name naar de importeur of een winkel dat de prijsvraag laat organiseren.
Houd het gezellig, gun elkaar iets en neem je verlies als je buiten de prijzen valt.

Succes allemaal, de winnaars zijn hopelijk snel bekend!

Je kan toch gewoon uitleggen wat je bedoelt of is dat te veel gevraagd? Ik snap blijkbaar niet wat je bedoelt, dus als je het uitlegt snap ik het misschien?

Nee ik bedoelde gewoon eerder dat het mij eigenlijk niet genoeg uitmaakt om hier een discussie over te starten dus ik wacht gewoon op de antwoorden. Zal zo maar zijn dat ik er zelf naast zit wie weet

Die cryptische prijsvraag had ik al fout! Die heb ik laten varen! Maar nu...

Ik heb het gevoel dat ik wat ga winnen! Of ik ga winnen weet ik niet, maar het gevoel is er in ieder geval!

Ha ha, dat is het nadeel van zoveel prijsvragen en zoveel prijzen. Je hebt het gevoel dat je niet meer bij de niet winnaars kan horen …
Spoiler: dat kan wel :p

We nemen alle bevindingen en interpretaties mee zoals we dat altijd doen. Uiteindelijk is Lesli de beslissende factor hierin.

Helaas lezen we naast interpretaties ook hele discussies op prijsvragen, wij vinden dat ondankbaar overkomen, naar ons, maar met name naar de importeur of een winkel dat de prijsvraag laat organiseren.
Houd het gezellig, gun elkaar iets en neem je verlies als je buiten de prijzen valt.

Succes allemaal, de winnaars zijn hopelijk snel bekend!
Dit dus met name… dat ondankbare!

Back
Bovenaan