zemmer
VWC lid
Als ik dat ga zeggen dan is de prijsvraag omzeep geholpen... mensen die gezocht hebben begrijpen wat ik bedoel.
Ik heb het er maar tussen haakjes bij gezet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik dat ga zeggen dan is de prijsvraag omzeep geholpen... mensen die gezocht hebben begrijpen wat ik bedoel.
ik ook, zou anders heel omslachtig wordenIk heb het er maar tussen haakjes bij gezet
Je zou feitelijk op drie antwoorden uit kunnen komen.Ik zie niet het punt wat jullie zien denk ik, ik kom op 1 antwoord uit![]()
Ik zie niet het punt wat jullie zien denk ik, ik kom op 1 antwoord uit![]()
Je zou feitelijk op drie antwoorden uit kunnen komen.
Ik zie em ook ff niet hoor. Volgens mij is het gewoon een optelsommetje van het aantal schoten van de producten in de Qlusif-lijn…
Zal ik het zo zeggen... "Alle antwoorden zijn te vinden via Vuurwerkplanet.nl." geldt niet helemaal bij vraag 9
Ik zie niet het punt wat jullie zien denk ik, ik kom op 1 antwoord uit![]()
Na het lezen van jou bericht over vraag 4 zie ik mijn fout!Hele gave prijsvraag, leuk dat dit net als vorig jaar zo georganiseerd wordt! Heb wel enige twijfel over vraag 4, gezien vuurwerkplanet.nl hier iets anders toont dan het forum...
We gaan het zien!