[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Kan je vanaf maart al bestellen bij vuurwerkplanet?
Volgensmij ging de webshop september/oktober toch pas officieel open?
Lijkt mij ook oktober. Ze kunnen misschien dan wel vanaf maart "open" zijn maar volgens hen zelf begon de verkoop pas op 3 oktober. Dus valt over te discussiëren want gaat specifiek over de verkoo. Kon namelijk in de maanden daarvoor niks bestellen via vuurwerkplanet toen ik erop keek

In de inleiding van de prijsvraag staat dat alle antwoorden te vinden zijn op de site van vuurwerkplanet.
Daar staat alleen Maart qua maand van de opening van de webshop

3 vond ik ook lastig.
Vanaf maart waren de producten te zien, september eerste bestellingen mogelijk, oktober de eerste openingsdeals. Maar voor de middenweg, september, gegaan.

In de inleiding van de prijsvraag staat dat alle antwoorden te vinden zijn op de site van vuurwerkplanet.
Daar staat alleen Maart qua maand van de opening van de webshop

Via de website staat er. Dat betekend niet persee op de website. Je kan via de website ook op hun social media kanalen komen bijvoorbeeld.

Maar gezien de vraag over verkoop gaat en de openingsactie met producten in oktober waren ga ik van die datum uit.

Ik vind vraag 1 ook wel tricky, vuurwerktotaal is niet echt een vuurwerkmerk meer in winkel in mijn ogen, dus gegaan voor RedWire vuurwerk aangezien deze ook benoemd wordt op de site :) De rest komt redelijk overeen met jullie antwoorden

1. Lesli vuurwerk, Zena vuurwerk, Redwire vuurwerk en Funke vuurwerk
2. BLACK FORTRESS!
3. Maart
4. 11 pagina's
5. Black Panther 100sh, White Panther 50sh, Poisonous Panther
6. 400
7. Zena Power Crackling Box, Power Booster en Powerhouse
8. Oranje
9. 5
10. testosteron 120's

maart.png

De informatie moet afleesbaar zijn van de website, dus als je extra veel moeite erin hebt gestopt om te zien wanneer de verkoop dit jaar begon denk ik niet dat het goed zal zijn

Bekijk bijlage 69244

De informatie moet afleesbaar zijn van de website, dus als je extra veel moeite erin hebt gestopt om te zien wanneer de verkoop dit jaar begon denk ik niet dat het goed zal zijn
Gek dat ze dan de openinsgacties pas in oktober hebben ;)

Dan kunnen ze moeilijk dat fout gaan rekenen. Ik heb ik maart geen vuurwerk kunnen kopen op de website.

Hierbij de juiste antwoorden :p

1. Lesli, Zena, Vuurwerktotaal, Funke
2. Fire King
3. Oktober
4. 11
5. Poisonous Panther, Black Panther, White Panther
6. De meeste verkooppunten van Nederland
7. Zena Power Crackling Box, Powerhouse, Power Booster
8. Oranje
9. 5
10. Testosteron 120'S

YES! De winnaars zijn bekend, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
Per mail ontvangen jullie binnen een uur een verzoek om de gegevens aan te leveren die nodig zijn om je vuurwerkprijs af te halen of je merchandising te ontvangen.

• Big Momma - Pyroshopper t.w.v. €149,50 - BoemMike
    [*]Exploding Eagle - Lesli t.w.v. €124,50 - Rendier
    [*]The Big Five - Burnit t.w.v. €69,95 - DannyD
    [*]Black Panther - Luypaers t.w.v. €199,50 - Dinjesk
    [*]The Lost City - CodeZ t.w.v. €80,00 - Micks
    [*]Azul - Funke t.w.v. €149,50 - mikosje
    [*]Zena Multi FX Box - Zena t.w.v. €149,95 - Kloesje
    [*]3x Zena Cube - josZie + Ftg + FR1908
    [*]2x Red Wire Seat-Sac - pyro75 + Fan
    [*]Red Wire kledingpakket - Driekkes

En natuurlijk ook de antwoorden voor jullie:

1. Lesli / Zena / Vuurwerktotaal / Funke
2. Black Fortress
3. Maart
4. 11 pagina's
5. Poisonous Panther / Black Panther / White Panther
6. Ruim 400
7. Zena Power Crackling Box / Power Booster / Powerhouse
8. Oranje (rood/oranje/geel is ook goedgekeurd)
9. 5 compounds (Pyrotastic / Pyro Mystery / Pyro & Papel / Pyro Madnez / Pyro Rockstar)
10. Testosteron 120'S

Back
Bovenaan